موضوعات داغ

ایرانخودرو و نسخه‌ای جدید از 207i

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی پژو در سال 2008 میلادی رسما از نسل جدید پژو هاچ بک سری 200 یعنی پژو 207 پرده برداری کرد و تقریبا همزمان با آن در داخل کشور هم گروه صنعتی ایرانخودرو به تولید این خودرو پرداخت، ولی این خودرو تنها ظاهری از پژو 207 به چهره داشت و در بخش فنی خود عمدتا از امکانات و تجهیزات پژو 206 سود می‌برد، به همین دلیل گروه صنعتی ایرانخودرو نام این محصول را پژو 207i گذاشت تا نام و برند این خودروی هاچ بک فرانسوی رنگ و بوی ایرانی به خود بگیرد. ماشینی که ماها آن را با نام 206 پلاس (206+) می‌شناسیم.
این‌ها را گفتیم تا در نهایت به آغاز بحث اصلیمان برسیم و آن هم معرفی نسخه‌ای جدید از پژو 207 توسط ایرانخودروست که در ادامه بیشتر در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد. خودرویی که در کمپانی مادر تولید آن متوقف شده و به نسل بعد یعنی پژو 208 جهش پیدا کرده است، ولی در ایران شاهد معرفی نسخه ای جدید از آن هستیم که طبق گفته‌ها با قیمتی حدودا 40 میلیون تومانی ثبت سفارش و عرضه می‌شود، اما باید دید که ایرانخودرو در تایید نهایی خود چه قیمتی برای این خودرو در نظر می‌گیرد.
عمده تغییرات این خودرو را مثل همیشه می‌توان در بخش ظاهری جستجو کرد، زیرا در بخش مولد قدرتی شاهد بکارگیری پیشرانه چهار سیلندر TU5 هستیم که قدرتی 105 اسب بخاری و گشتاوری 142 نیوتن متری دارد که برای انتقال نیروی تولیدی آن از جعبه دنده‌ای مشابه با رانا، یعنی 5 سرعته دستی استفاده شده است.

پژو 207 جدید ایران خودرو


تغییرات ظاهری هم آنچنان که گفته می‌شود در این خودرو بزرگ و اساسی نیست و در قسمت خارجی تنها در چراغ‌های پیشانی جدید و چراغ‌های عقب جدید خلاصه می‌شود که این دو فاکتور هم تنها قاب داخلی آن‌ها پیشرفته‌تر و بهتر از قبل شده‌اند. هرچند آینه‌های جانبی را هم ‌وان در لیست قسمت‌های تغییر یافته جهت زیباسازی این خودرو قرار داد.
دیگر قسمت تغییر یافته در این خودرو هم مربوط به داخل کابین می‌شود که می‌توان ردپای آن‌ها را در طراحی و نصب یک صفحه نمایشگر لمسی در بالای داشبورد و بکارگیری غربیلک فرمانی پیشرفته‌تر دنبال کرد که به یکسری کلید مجهز شده است. سایر قسمت‌های داخلی کابین هم همانند قبل هستند، مگر اینکه تغییراتی بسیار جزیی در ریزکاری‌های آن صورت گرفته باشد که در دید کلی قابل تشخیص نیستند.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/17
بهتر شده
1395/4/17
علاقه مندان به سایت ایرانخودرو مراجعه کنند، همین خودرو با هم تغییرات جزیی با بازه ی قیمتی 50 میلیون تومان و اگر اشتباه نکنم آبان و دی ماه تحویل داده خواهد شد.
1395/4/17
دوست عزیز من الان رفتم سایت زده 20 تومن پیش پرداخت پس قاعدتا باید 40 باشه مگه نه؟
1395/4/17
ایران خودرو واقعا یک ذره نمیخاد به مشتری احترام بذاره
واقعا که
مثل اینکه قصد نداره با همین ماشینای مونتاژیش هم یک امضای طراحی برای محصولات اصلی با برند خودش داشته باشه
چراغای عقب از فرم داخلی چراغ های دنای توربو ورداشته شدن
واقعا که افتضاحه
کنترلهای فرمون مال پارس تی یو هست
برای خودمون متاسفم
1395/4/17
بازهم خلاقیت دیگری از " خون ملت تو شیشه کنان" عزیز..
1395/4/17
بونجولی دیگر از خودروسازی ایران
1395/4/17
یک مانیتور و چند تا دکمه روی فرمون،قیمت خوش،بینانه حداقل دو برابر ارزش واقعی .. اگه حمایتهای دولت نبود الان خبری از این تبلیغات هم نبود و درشون تخته شده بود. ..
1395/4/17
هه
جالبه اينام ياد گرفتن سريع يه دستى به سروگوش چراغ هاى عقب و جلو ميكشن و ميشه يه تحول بزرگ!!!!!!!
دم كره اى ها خداوكيلى گرم اين دى لايت رو تو محصولات نسبتا جديد ويران خودرو جا انداختن باز جاى شكر و تشكر داره.
1395/4/17
خدا عاقبت ما را بخیر کند
1395/4/17
فك ميكنم اين تغييرات بيشتر باعث شده كه ملي سازي شده باشه ( استفاده از قطعات چيني ) به اسم ملي سازي مثل ٢٠٦ كه خيليايي كه خريدن ناراضي اند و عموي بنده هم كه سرپرست خط توليد تو ايران خودرو مي گفت اكثر اونايي كه ٢٠٦ ميگيرند بعد از مدتي كوتاه بايد به تعميرگاه مراجعه كنند خدا كنه كه ٢٠٧ مثل قبل فرانسوي باشه و به سر نوشت ٢٠٦ دچار نشده باشه اگر كيفيت قبل رو داشته باشه كه بعيد هم هست شانس بالايي در ميان هم رده هاي خودش داره
1395/4/17
به نظر میاد یکم قیافش بهتر شده ولی قیمتش باید همین 40 باشه
اگه بالتر بره خیلیا میرن سراغ h30 یا حتی دنا... اگه کمتر بشه بازار 206 تیپ 5 خراب میشه اگه بره بالای 45 هم که دیگه نابوده...
پس بهترین قیمت براش همین 40 به نظر میرسه حالا خدا کنه کیفیتش خوب باشه امیدوارییم
1395/9/16
نه بابا 40 تومن چی قیمتش 49 تا 50 تومن هست اونم نقدی خبری از پیش پرداخت نیست