موضوعات داغ

خونسردی راننده چینی برای نجات یک خودرو در آتشسوزی

عکس مطلب اول
اکثر مردم به خاطر غریزه ذاتی خود به هنگام آتش سوزی در صورت نداشتن وسایل ایمنی مورد نیاز تمایل به فرار کردن دارند، اما به تازگی یک مرد چینی که عضوی از بدنه سازمان حمل و نقل چین است، این غریزه را کنار گذاشته و به هنگام آتش گرفتن کامیون خود به همراه بار اتومبیل، بسیار شجاعانه عمل کرده است. او پیش از بلعیدن تمامی خودروها توسط آتش موفق به خروج یکی از آن‌ها می‌شود.
در برابر خودروهایی که در آتش سوخته‌اند و یا اینکه کامیون هم به کلی در آتش سوخته است، نجات یک اتومبیل چندان دردی از خسارت‌های وارده دوا نمی‌کند، ولی سوار شدن بر خودرویی که شعله‌های آتش مقابل آن زبانه می‌کشد و آن را بتوان از روی کامیون پایین آورد کار راحتی نیست.
برای درک بهتر ماجرا، در انتهای مطلب یک ویدیو کوتاه از این اتفاق بارگزاری شده که راننده کامیون با دنده عقب می‌تواند یک دستگاه خودروی فولکس واگن پاسات مشکی رنگ را از کامیون پایین آورده و از طعمه حریق شدن آن جلوگیری کند. جالب‌تر از این اتفاق، حرکت آرام و پا به ترمز راننده برای پایین آوردن خودروست، باتوجه به این که توده‌ای از آتش و دود در مقابل قرار داشته و خطر مرگ را بسیار بالا برده است.
دلیل این اتفاق در خبر اصلی عنوان نشده است، ولی پس از پایین آمدن راننده از خودروی فولکس واگن پاسات می‌توان بازوی سوخته دست چپ آن را مشاهده کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/18
ولی به نظر من رفتار عاقلانه ای نبود. حفظ جان خود و دوری از آتش و خطر مرگ ، بسیار ارجح بر نسوختن یک وسیله بیجان است. اگر برای نجات جان یک انسان ، خطر می کرد قابل تقدیر بود. و گرنه به زعم من ، در این مورد ، حماقت ، نمود بیشتری دارد تا شجاعت.
1395/4/18
اونی که داره بوق میزنه.دلم میخواد خفش کنم