موضوعات داغ

درگ اشکودا سوپرب 280 در برابر اسپرت‌های کلاسیک

عکس مطلب اول
شکی در خوب بودن اشکودا سوپرب نیست، بخصوص اگر بتوان نسخه استیشن آن را تهیه کرد که فضای بیشتری هم برای بار دارد و هم برای سرنشینان. حال اشکودا برای اثبات خوب بودن اشکودا سوپرب 280، اقدام به ارائه یک ویدیو تبلیغاتی جالب کرده که در آن اشکودا سوپرب 280 به رقابت از نوع "درگ" با خودروهای اسپرت می‌پردازد. ولی نه هر خودروی اسپرتی، بلکه خودروهای اسپرت قدیمی که هرکدام یک از آن‌ها در زمان خود تاریخ ساز کمپانیشان بوده‌اند. به همین دلیل شما را دعوت به تماشای این ویدیو زیبا می‌کنیم تا توانایی‌های اشکودا سوپرب 280 مقابل مدعیان بازنشسته به اثبات برسد.
گفتنی است که خودروی حضور یافته در این ویدیو، اشکودا سوپرب 280 با قلبی 2 لیتری چهار سیلندرتوربوشارژر است که می‌تواند قدرتی 280 اسب بخاری و گشتاوری 350 نیوتن متری تولید کند. نیروی مورد نیاز هم پس از تولید، به کمک جعبه دنده‌ای اتوماتیک DSG به صورت استاندارد به هر چهار چرخ خودرو می‌رسد تا شتابی صفر تا صد 5.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی را به همراه داشته باشد که توسط محدود کننده‌های الکترونیکی مهار شده است.
این اعداد شاید در دنیای امروز چشمگیر نباشد، ولی توانسته خیلی از خودروهای اسپرت قدیمی را پشت سر بگذارد. برای نشان دادن این واقعیت، شرکت خودروسازی اشکودا از ماشین‌های معروفی همچون هوندا NSX، لوتوس اسپیریت، فراری GTB 308 و پورشه 911 کاررا برای مقابله با خودروی استیشنش استفاده کرده است.
در آخر گفتنی است که اشکودا سوپرب 280 با قیمتی 31هزار و 445 پوندی در سه تیپ مختلف عرضه می‌شود که بر روی خود صندلی‌های چرمی، ناوبری GPS و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد