موضوعات داغ

جشن عجیب مردم آلاسکا به مناسبت روز استقلال

عکس مطلب اول
معمولا آمریکایی‌ها روز استقلال آمریکا را هر ساله در ماه ژوییه با برپایی جشن‌های مختلف، باربیکیو و یا آتش بازی جشن می‌گیرند، ولی مردمان ناحیه خاص آمریکا یعنی افراد ساکن در آلاسکا، روز استقلال آمریکا را به شیوه‌ای متفاوت جشن می‌گیرند.
چهار وسیله نقلیه، یک کوه و یک پرتگاه، چیزایی هستند که مردمان آلاسکا برای روز استقلال آمریکا نیاز دارند تا جشن پرخرج و هیجان انگیز خود را برپا کنند. به طور واضح‌تر می‌توان گفت که مردمان آلاسکا برای روز استقلال آمریکا، هرساله چهار وسیله نقلیه قراضه را آماده می‌کنند و با روش‌های ساده و کم دردسر، خودروهایشان را بدون راننده و یا به اصطلاح خودران می‌کنند تا برای مدت زمان کوتاهی، هدایت خودروها را برای پرتاب آن از بالای کوه به دست بگیرند.
این پرتاب‌های هیجان انگیز همانطور که گفتیم، هرساله به مناسبت روز استقلال آمریکا در 100 مایلی شمال شرقی انکوریج و در نزدیکی یک یخچال طبیعی صورت می‌گیرد. این پرتاب‌ها حدود 11 سالی می‌شود که در آلاسکا رواج پیدا کرده و امسال 4 خودرو اوراقی برای پرتاب آماده شده است که تنها 3تای آنان موفق به پرتاب از پرتگاه می‌شود.
با تماشای ویدیو زیر می‌توانید این پرتاب‌های سرگرم کننده را بهتر درک کنید. پرتاب‌هایی که حتی در ویدیو هم تماشاگر را به وجد می‌آورد، چه برسد به این که در نزدیکی آن حضور داشته باشید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/21
اون ماشین اولیه که افتاد اتاقش چقدر کم ضربه خورد! اینها قراضه هاشونم از بعضی ماشینای ما بهترن!!