موضوعات داغ

کاهش تولید سوزوکی ویتارا و ورود مدل فیس لیفت به ایران

عکس مطلب اول
وضعیت تولید خودرو گراندویتارا سوزوکی در ایران خودرو نشان می‌دهد که از این خودرو ژاپنی ظرف سه ماه گذشته تنها 11 دستگاه مونتاژ شده است.
تولید سوزوکی ویتارا به صفر نزدیک شد
وضعیت تولید گراندویتارا سوزوکی در ایران خودرو نشان می‌دهد که از این خودرو ژاپنی ظرف سه ماه گذشته تنها 11 دستگاه مونتاژ شده که نشان می‌دهد بزرگترین خودروساز کشور ماهانه 4 دستگاه خودرو سوزوکی از ابتدای امسال به تولید رسانده است.
به گزارش ایران‌جیب، آخرین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیانگر آن است که تولید این خودرو ژاپنی کراس‌اور با 96 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه بوده است. بر اساس این گزارش، ایران‌خودرو که از سوزوکی به عنوان سومین شریک خود در تولید خودروهای سواری یاد می‌کند در سه ماه نخست امسال تعداد بسیار محدودی از محصولات این شرکت را به تولید رسانده و عملا نتوانسته از این شراکت در سه ماه نخست سال 95 بهره برد این در حالیست که پیش‌تر مدیران ایران خودرو از تولید دو خودرو سیاز و سویفت سوزوکی در ایران خودرو خبر داده بودند.
ایران خودرو که ویتارا را در واحد مشهد خود تولید می‌کند این خودرو را با قیمت 125 میلیون تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رساند و شرایطی را نیز برای پیش فروش آن در سایت خود اعلام کرده است.
سوزوکی از معدود خودروسازان ژاپنی است که در ایران به فعالیت می‌پردازد و بر اساس اعلام مدیران ایران خودرو قرار است یکی دیگر از برندهای ژاپنی که به احتمال زیاد داتسون (از زیر مجموعه‌های نیسان) است را به عنوان شریک خود انتخاب کند.

سوزوکی گرند ویتارا فیس لیفت


داتسون قرار است به تولید محصولات زیر 50 میلیون تومانی برای اقشار متوسط به پایین بپردازد اما سیاست ایران‌خودرو در ادامه همکاری با سوزوکی بر آن است تا محصولات لوکس این شرکت را با قیمت بالای 100 میلیون تومان در کشورمان عرضه کند.
سرنوشت سوزوکی در ایران نشان می‌دهد این خودروساز، در تولید محصولات خود روندی نزولی را طی کرده تا جایی که تعداد تولید محصولات این شرکت به صفر نزدیک شده است.
از طرف دیگر اخیرا پای نمونه فیس لیفت گرند ویتارا به ایران خودرو باز شده است . نکته ای که از احتمال جایگزین شدن ویتارا قدیمی با این مدل خبر می دهد.

نظرات کاربران

14 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/21
چه فایده ای داره آخرش بازم ما ضرر میکنیم اگر حقوق معمولی ماهی دومیلیون باشه باید ۲۵ ماه کار کنیم تا پول یه اتاق روی چهار تا چرخ رو در بیاریم
1395/4/21
خیلی زشت شده .
1395/4/21
جدیدا سوزوکی لوکس شده?
1395/5/26
لوكس بالاي 250 ميليونه......ضمنا يك بار وقت كردي شيشه هاي ويتارا لنگ بكش
1395/4/21
از کی سقف رنگ کردن شده فیس لیفت هه ایران خودرو داره خیلی به خودش فشار میاره قبلا چراغ ماشین عوض میکرد میگفت اهای ملت ببینین ماشین جدید تولید کردم 10 میلیون گرون تر میفروخت حالا رنگشو عوض میکنه اینو میگه


درباره ویتارا هم باید بگم ماشین خوبی بود ولی دیگه قدیمی شده قیمتشم که دیگه حرفی برای گفتن نزاشته
1395/4/22
كاش به جاي فرانسوي ها با ژاپني ها البته شركت هاي سرحالي مثل تويوتا يا مزدا قرارداد مي بستيم
1395/4/22
آخه آدم مگه .....ئه که بره 125 میلیون بده به اینا
مطمئنا زیر 50 تومن واسشون درومده
1395/4/24
ای خدا کی میرسه تو این مملکت یکی هم پیدا بشه که از مصرف کننده دفاع کنه. گنجیشکو رنگ کردن میخوان جای قناری بفروشن. مارو هم بلانسبت خر فرض کردن
1395/5/26
اوناي كه راجع به اين خودرو بد ميگن حتي درب ويتارا هم باز نكردن..درست است كه اپشن كم داره اما موتور عالي داره...
1395/10/24
وقتی ایران خودرو نمیتونه سوزوکی تولید کنه و مشتریهارو سر میدونه چرا سایت فروشش بازه باید نفروشهوجح ماشینو میگیرن بعد میگن باید صبر کنید ضمنن آقای معاونت فروش که باید دستور فاکتور کردن خودرو را صادر کنه یه خانم منشی با هزار قلم آرایش گذاشته اونجا و نمیزاره مشتری با ایشون صحبت کنه و برخورد مناسبی نداره مخصوصآ وقتی میفهمه طرف جانبازه من ایندفعه بیام اونجا برخورد مناسبه شخصیتش باهاش خواهم کرد
1395/11/27
من 3 هفتس فیس لیف صفر خریدم تا الان 3000 تا باهاش رفتم واقعا خودرو بی نظیریه. درسته شاید اپشن هاش زیاد نباشه ولی اینو هم بگید خودرو ژاپنی داره سوار میشی. یعنی هرررجور فشاری دوس داری ب ماشین بیار انگار بت پوز خند میزنه ک همین فقط. خرابی تو کارش نیس.
معایب:1- نداشتن روکش چرم فرمان و صندلی(البته کلاس 10 تحویل 96 داره)
2-نداشتن سانروف(البته کلاس 10 تحویل 96 داره)
3- نداشتن تنظیم برقی صندلی
4-مصرف بنزین هم یه خورده زیاده
شتابش عالیه. معکوسش فوق العادس.
آفرودش هم هم محاله تو رنج کمتر از 250 میلیون مث این پیدا کنید...
من ک راضیم
نقدی خریدم 140
1395/11/27
ضمنا قیافه جلوش و رینگاش هم جدید و خوشگل شده.
فقط کاش زاپاس بیرون نبود
1396/4/12
زاپاس بیرون هم قشنگه هم اباهت میده وگنه اگه اون نبود میشد مثل لند مارک
1396/11/7
سلام به دوستان گرامي
من توي خريد سوروكي فيس ليفت صفر و توسان يا اسپورتيج ٢٠١٤ كاركرده مردد هستم لطفا راهنمايي بفرماييد
باتشكر