موضوعات داغ

گردهمایی خودمانی نیسان ماکسیما در مشهد

عکس مطلب اول
روز جمعه 11 تیرماه در شهر مقدس مشهد، یک گردهمایی خودمانی نیسان ماکسیما برگزار شد. اگرچه این رویداد از اولین گردهمایی های این برند در این شهر است اما می تواند نویدبخش گردهمایی های آتی و بزرگ تری در این شهر باشد تا دوستداران این خودرو بتوانند گرد هم آیند و در مورد خودروهای خود تبادل نظر کنند.
اگرچه از تولید نیسان ماکسیما در پارس خودرو سال ها می گذرد، اما کماکان این ژاپنی خوش استیل و قدرتمند طرفداران پروپاقرصی دارد و هنوز هم خیلی ها حاضرند یک ماکسیمای دست دوم 6 سیلندری سوار شوند تا یک کره ای مملو از تجهیزات روز!
البته قبل از این نیز در تهران چندین گردهمایی نیسان ماکسیما برگزار شده بود که توسط سایت خودروبانک پوشش داده بودیم و می توانیم به گردهمایی نیسان ماکسیما در پارک پردیسان تهران اشاره کنیم و حال در شهرهای دیگر نیز این رویداد در حال انجام است و امیدواریم به زودی شاهد گردهمایی های بزرگ تری با این خودروی معروف باشیم.
در زیر می توانید عکس هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/23
همین هفت تا؟ چرا نرفتن خونه دور هم بشینن یه دودی بگیرن؟ تخمه ای بشکنن؟ ورقی بازی کنن؟ جوجه ای بزنن؟
1395/4/23
سلطان ماکسیما
1395/4/24
ماکسیما سلطانه
1395/4/24
اگه سایپا به جای واردات بی رویه خودرو آشغال چینی همین ماشین رو با موتور 2500 سی سی مونتاژ می‌کرد(چون 3000 سی سی وارداتش ممنوعه) چه قدر خوب بود؟ و بعد با قیمت 100 تا 112 میلیون روانه بازار می‌کرد سایپا به جای واردات بی رویه آشغال چینی باید خودروهایی مثل ماکسیما، مگان، رونیز رو دوباره مونتاژ کنه یک خودرو ژاپنی یا فرانسوی مدل پایین از صد تا چینی 2015 بهتره.
1395/4/24
من موندم چرا ماشین های کره ای اینقدر به طرف داران ژاپنی فشار آورده که همه جا وقتی می خوان در مورد خوب بودن ماشین هاشون حرف بزنن سعی در تخریب کره ای ها می کنن.
شما ژاپنی دوست داری سوار شو چرا همه مقاله ها و فیلم ها سعی در تخریب کره ای ها داری؟
1395/4/24
منم ماشین 15 ساله سوار می شدم سعی می کردم ماشین های مدرن رو پایین بکشم تا خودم احساس برتری کنم
1395/7/2
سلطان جاده هاي ايران وحيد جان 7تا كه عاليه كمترم كه بود بازم سالاره