موضوعات داغ

امید تازه برای تداوم تولید لندروور دیفندر

عکس مطلب اول
لندروور در اوایل سال جاری میلادی خبر از متوقف کردن تولید خودروی معروف خودرو، یعنی لندروور دیفندر داد، ولی گویا این خودرو حالا حالاها فکر رفتن در سر ندارد، چون به تازگی یک میلیاردر بریتانیایی پیشنهاد تداوم تولید این خودرو با حمایت شخصی را داده است.
در میان خریداران لندروور دیفندر، آخرین آن یک میلیاردر بریتانیایی با نام "جیم راتکلیف" از آب درآمده که ثروت خود را از راه فعالیت در صنایع شیمیایی بدست آورده است که براساس گزارش رسانه ها این میلیاردر خیرخواه، خواهان معامله با جگوار لندروور بر سر تداوم تولید این خودرو یعنی "دیفندر" در کمپانی لندروور است.
باتوجه به گزارش وب سایت منبع، جیم راتکلیف در حال مذاکره با مدیران ارشد جگوار لندروور است تا همچنان به تولید لندروور دیفندر ادامه دهند. البته معلوم نیست که میلیاردر مذکور قصد خرید مالکیت این برند را دارد یا اینکه می‌خواهد با حمایت شخصی همچنان خط تولید این خودرو فعال باشد و یا شاید هم هردوی این‌ها باشد. ولی هرچه هست، او می‌خواهد که چرخه تولید لندروور Defender افسانه‌ای همچنان پابرجا باشد.
این هیجانات میلیاردر بریتانیایی و خبر‌های منتشر شده در رسانه‌های خودرویی، در حالی است که کمپانی لندروور قصد دارد نسل جدید لندروور دیفندر را در سال 2018 میلادی و یا 2019 میلادی معرفی و خط تولید آن را راه اندازی کند، اما میلیاردر بریتانیایی اعلام کرده که نمی‌خواهد خودروی افسانه‌ایش، یعنی لندروور دیفندر پس از 68 سال تداوم تولید متوقف شود و جای آن را خودرویی جدید با خصوصیات ظاهری تغییر یافته بگیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/24
اینجا هم تریلیارد هایی زیادی هستند که در صنعت کثیف گاری سازی کسب درآمد داشته و از طریق همین صنعت و با تولیدات چینی هندی خود که با فناوری روز 50 سال پیش همراه هستند! ثروت و پول مفتی به جیب زده اند...و حالا حالا ها خواستار تولید این ارابه های مرگ میباشند.غافل از اینکه چه نفرین و ناله هایی بدنبال تک تک آن ریال ها میباشد!! با شخصی هم نیاز به مذاکره ندارند چونکه همیشه یک نفر پیدا شده که تولیداتشان را سوار بشوند..
بابا تو رو خدا بعد از این پول مفت هم گیرتون اومد ؛ خیراتش کنید .. ولی از این دزد های گاری ساز نخرید!
البته آن مولتی تریلیاردر های کلاشی که با واردات با گمرکی های فاحش و حرام عامل اصلی این همه بدبختی و عقب افتادگی هستند بمانند!!...