موضوعات داغ

هوندا سیویک RS توربو برای آسیا

عکس مطلب اول
طرفداران فیلیپینی هوندا می‌توانند خودروی سیویک RS توربو با یک کیت بدنه اسپرت و قدرت افزایش یافته به 173 اسب بخار را به قیمت محلی 1 میلیون و 445 هزار PHP خریداری کنند که به دلار مبنا می‌شود چیزی حدود 30 هزار و 510 دلار.
شرکت خودروسازی هوندا برای جذب مشتریان بیشتر در بازار فیلیپین، اقدام به معرفی نسخه‌ای اسپرت‌تر از هوندا سیویک RS توربو با لقب جدید "Modulo" کرده است که در بخش طراحی و بخش مولد قدرتی آن جهش‌های مطلوبی رخ داده است. برای طراحی ظاهری، می‌توان چهره‌ای اخم کرده را شاهد بود که از چراغ‌های پیشانی مشکی رنگ، جلوپنجره‌ای مشکی رنگ، مجموعه سپری جدید با بامپرهای آیرودینامیکی روی خود (بر روی سپر قالب گیری شده‌اند) و یک قاب مشکی رنگ دور مه شکن‌ها شکل گرفته است.
در زیر شاسی و بر روی چرخ‌های خودرو هم هوندا از دو رینگ متفاوت 17 اینچی استفاده کرده که یکی از آن‌ها به صورت 5 پر نقره‌ای رنگ بوده و دیگری هم به صورت 5 پره دوبل با رنگ بندی کاملا مشکی ریخته‌گری شده است.
در زیر کاپوت هم از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر استفاده شده که می‌تواند قدرتی 173 اسب بخاری و گشتاوری 215 نیوتن متری تولید کند که به کمک جعبه دنده‌ای انتقال متداول CVT، نیروی تولیدی آن به سمت چرخ‌های جلو روانه می‌شود.
علاوه بر موتور 1.5 لیتری توربو، از یک پیشرانه 1.8 لیتری تنفس طبیعی هم استفاده شده که قدرت تولیدی آن به 141 اسب بخار و گشتاور آن هم به حداکثر 170 نیوتن متر می‌رسد. در این پیشرانه هم جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT بکار گرفته شده که نیروی تولیدی موتور را به دستان چرخ‌های جلو می‌رساند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد