موضوعات داغ

در پی استعفای کریس ایوانز؛ تاپ گیر با 5 مجری به کار خود ادامه می دهد

عکس مطلب اول
یک فصل با شش قسمت، به سختی یک سال است. اما همین شش قسمت باعث شد تا کریس ایوانز کار خود را در تخت گاز به پایان برساند و فصل 24 بجای 6 مجری، با 5 مجری سابق یعنی مت له بلانک، کریس هریس، روری رید، سابین اشمیت و ادی جوردن دنبال شود.
حضور کریس ایوانز بدترین چیز برای تخت گاز بود، اما صداقت او بسیار با ارزش است. باوجود اینکه یک فصل شاهد مجریگری وی بودیم، باز هم او مناسب برای بازگرداندن شکوه سابق به برنامه تخت گاز در زمان "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" نیست، هرچند خوشبختانه استعفای خود را از برنامه تاپ گیر اعلام کرده است.
متنی که در ادامه خواهید خواند، گزارشی است که در روزنامه بریتانیایی دیلی میل به چاپ رسیده و در آن سر صحبت با کریس ایوانز به عنوان میزبان اصلی برنامه تخت گاز (تاپ گیر) باز شده است.
کریس ایوانز در مقاله خود اینچنین می‌گوید: "من به طور کامل غمگین هستم که در تخت گاز کار نمی‌کنم و همیشه دوست داشتم یکی از عوامل و مجری‌های این برنامه باشم. اما رفتن اختیاری با یک لبخند بر روی صورت به مراتب بهتر از این است که چهره‌ای لوس و بی محتوا در نگاه بینندگان نقش ببندد.
"من حتی از 1 ثانیه حضور خود در تخت گاز پشیمان نیستم و حضورم در این برنامه یکی از برجسته‌ترین تجربیاتم بوده که هرگز فراموش نخواهم کرد. البته مهم است که مردم در رابطه با شما چه فکری می‌کنند.
کریس ایوانز در ادامه تصدیق کرد که "مت له بلانک یک مرد است و تاپ گیر هم به یک کاپیتان نیاز دارد تا خود را بالا بکشد و امیدوارم مت له بلانک در این کار موفق باشد. او اندکی سنگین و خشن است، ولی با گذشت زمان بهتر خواهد شد.
و اما نکته آخر اینکه فصل 24 تخت گاز قرار است در ماه سپتامبر سال جاری فیلم برداری شود، در صورتی که برنامه گرند تور با حضور جرمی کلارکسون و دو مجری محبوب دیگر، از ماه اکتبر 2016، یعنی یک ماه پس از شروع فیلم برداری تخت گاز بر روی شبکه‌های اینترنتی آمازون پخش می‌شود.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/24
تاپ گیر انقدر بیننده هاش میاد پایین تا خود بی بی سی بیخیالش بشه با اون مجریای لوس مسخرش ایوانز که بد تر از همه بود رفت له بلانک بد نیس هریس هم خوبه ولی اون زنه خیلی نچسب و بی مزه و غیر حرفه ایه کلا جم کنن برن با این نمایش مسخره و بی مزشون اون سه تا هم برگردن سر کارشون یا تو grand tour فرقی نداره چون همه میرن اونو ببینن
1395/4/24
با شروع برنامه كلاركسون اين برنامه ضرردهي بيشتري براي بي بي سي خواهد داشت
1395/4/25
توروخدا اگه گرند تور از شبکه آمازون پخش شد فیلمش رو بذارید ...... ما شبکه آمازون رو از کجا بیاریم آخه!!!!!!
1395/4/25
چقدر اين مجريهاي انگليسي پرو و جلفن . از نوع حركات و ژستاشونم تو عكساشون ميشه فهميد. اه اه
1395/4/25
میشه خواهش کنم که یک گزارش از جرمی و هموند و جیمز می (همین برنامه گرند تور که گفتین) بنویسید
خیلی بده که هیچ خبری ازشون نیست