موضوعات داغ

بوگاتی ویرون به کلکسیون رونالدو اضافه شد

عکس مطلب اول
کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال رئال مادرید برای جشن پیروزی پرتغال در مسابقات یورو 2016، به تازگی اقدام به خرید یک دستگاه بوگاتی ویرون کرده است.
طبق آخرین اطلاعات بدست آمده از رسانه‌ها، ماشین بازترین بازیکن تاریخ فوتبال یعنی کریستیانو رونالدو به تازگی اقدام به خرید یک دستگاه خودروی بوگاتی ویرون 16.4 گرند اسپرت ویتس کرده است.
این خودرو به مناسبت پیروزی پرتغال در بازی‌های یورو 2016 به عنوان هدیه‌ای از سوی رونالدو به خودش خریداری شده است. گفتنی است که بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس هزینه‌ای 1.9 میلیون دلاری دارد و قادر به رسیدن حداکثر سرعتی 410 کیلومتر بر ساعتی است که به تازگی تصویری از آن گرفته شده و با عنوان "حیوان رسید" در صفحه شخصی اینستاگرام کریستیانو رونالدو بارگزاری شده است.
کمی به عقب برگردیم، باید گفت که رونالدو در دقایق اولیه فینال یورو 2016 مصدوم شد و به خارج از زمین منتقل شد، ولی با این حال در انتها پرتغال با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان مسابقات یورو 2016 یعنی فرانسه گذشت تا در نهایت یاران رونالدو فاتح جام یورو 2016 شوند.

خودروی جدید رونالدو

تاکنون خودروهای زیادی با برندهای فراری، لامبورگینی، بنتلی، رولزرویس، مرسدس بنز، رنجروور و خیلی‌های دیگر زیر پای رونالدو دیده شده است و حالا برای اولین بار، خودروی سوپر اسپرت بوگاتی ویرون هم به کلکسیون رونالدو اضافه شده است. گفتنی است که بوگاتی ویرون گرند اسپرت ویتس به یک پیشرانه 8 لیتری W شکل 16 سیلندر مجهز شده که می‌تواند در عرض 2.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/27
يه يادگارى از كشور فرانسه واسه خودش خريد، اگه ايران رو مى برد احتمالا الان سوار سمند مى بود،،، 😂😂😂
1395/4/27
آن قدر داره كه نمي دونه چجوري خرج كنه
1395/4/27
لیاقتشو داره ایشالله که بهترین استفاده رو ازش بکنن....دیگه این که باباش براش نخریده که بخوایید فوش بدید
1395/4/28
آقا دمت گرم حرف دل من رو زدی
طرف کلی زحمت کشیده و جون کنده تا به اینجا رسیده