موضوعات داغ

بی ام و سری 1 سدان به زودی عرضه می شود

عکس مطلب اول
سدان مفهومی جمع و جور بی ام و سری 1 را به خاطر دارید که در نمایشگاه خودرویی گوانگژو چین 2015 رونمایی شد؟ خب حالا این خودروی مفهومی با کمی تغییرات به واقعیت تبدیل شده است، اما فقط در بازار چین ثبت سفارش و عرضه خواهد شد.
خودروی بی ام و سری 1 سدان 2017، در کشور چین و تنها در بازار چین حداقل تا به اینجای کار عرضه خواهد شد که بر روی یک پلتفرم محور جلو محرک سوار شده است. در سیاست گذاری‌های BMW نیز این خودرو برای نبرد با مرسدس بنز CLA و آئودی A3 رسما وارد بازار چین خواهد شد.
در مقایسه با طرح مفهومی تغییرات زیادی را در طراحی شاهد هستیم. پیش از این بی.ام.و جلوپنجره‌های بزرگ کرومی رنگ، مجموعه سپری بدون مه شکن، چراغ‌های پیشانی پیشرفته و آینه‌های جانبی باریک آیرودینامیکی را در نظر گرفته بود، ولی حالا در طرح نهایی شاهد یک طراحی افول کرده با جلوپنجره مشکی رنگ، چراغ‌های پیشانی غضب آلود با پس زمینه مشکی و بکارگیری چراغ‌های مه شکن به جای مجراهای ورودی هوای اطراف سپر هستیم. درضمن آینه‌‌های جانبی باریک هم در این سری حذف شده و از آینه‌های سنتی استفاده شده است.
البته لازم به ذکر است که از طرح نهایی بی ام و سری 1 مخصوص بازار چین تنها یک تصویر از نمای جلو ارائه شده است، اما انتظار می‌رود در آینده شرکت سازنده اقدام به ارائه گالری تصاویر این سری از بی ام و کند.
جهت یادآوری، شرکت سازنده برای این سری از بی ام و پیشرانه‌ای 2 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر برگرفته از مینی جان کوپر را در نظر گرفته که حداکثر قدرت آن به 228 اسب بخار و گشتاور آن هم به 350 نیوتن متر می‌رسد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/29
واي چه خوب ي ماشين با كيفيت با قيمت مناسب از آلمان. انشالله بياد ايران همه بتونن با كمترين پول صاحب بشن.
1395/4/29
کاش حداقل پول داشتم ی اپتیما بخرم
1395/4/30
سوار اپتيما بشي يا نشي عمر اين دنيا خيلي خيلي كوتاست، سعي كن آن دنيا شرايط بهتري داشته باشي