موضوعات داغ

سرمایه گذاری سامسونگ در BYD چین

عکس مطلب اول
کمپانی سامسونگ برای تحقق اهداف خود در تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ‌تر در صنعت خودروسازی جهان، نسبت به خرید یک سهم عمده از نام تجاری BYD در چین خواهد کرد.
به گزارش رویترز، کمپانی سامسونگ قصد دارد بخشی از سهام وسایل نقلیه الکتریکی BYD را در اختیار خود قرار دهد که فعلا مذاکرات و جزییات آن در پشت درهای بسته قرار دارد و هر دو کمپانی مذکور صحبتی در رابطه با این اقدام نکرده‌اند.
براساس گفته‌ها، سامسونگ قرار است 4 درصد از سهم بخش وسایل نقلیه الکتریکی BYD معادل 406 میلیون یورو (449 میلیون دلار) را خریداری کند. این خودروساز چینی تایید کرده که بخشی از سهام شرکتش را به کمپانی سامسونگ واگذار کرده، ولی فروش 4 درصدی این بخش را نه تایید و نه انکار کرده است.
هدف از خرید سهام BYD توسط سامسونگ هم علاوه بر داشتن فعالیتی بیشتر در صنعت خودروسازی جهان، باتوجه به سوق دادن صنعت خودروسازی به سمت مدرنیته و هوشمند سازی، به این خاطر است که از تراشه‌های تولیدی خود در محصولات الکتریکی استفاده کند.
در حال حاضر کمپانی سامسونگ توان تولید تراشه‌های اختصاصی برای تلفن‌های هوشمند را دارد و یا حتی سفارش تولید پردازنده‌های A9 محصولات اپل را هم در دست دارد، حال کمپانی سامسونگ قصد دارد توانایی‌های خود در صنعت خودروسازی را با کمک ماشین‌های الکتریکی BYD به نمایش بگذارد.
شرکت خودروسازی BYD هم یکی از بازیگران خوب چینی در بخش خودروهای الکتریکی است که مهم‌ترین همکاری‌های آن در سطح جهانی، با کمپانی دایملر در مرکز "دنزا" واقع در لندن، انگلستان بوده است. این خودروساز همچنین موفق به حضور در نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی برای نمایش محصولاتش شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/30
دوستانی که میومدن و اعصاب نداشتن و چینی ها رو بخصوص BYD رو مسخره میکردن......میگفتن بی اصالت و چینی و .......هزار بد وبیراه دیگه......حالا قایم نشن.....لطف کنن چشمشون رو باز کنن ببینن و به حال خودروسازیمون گریه کنن و هر لحظه از خودروسازی چین بد نگن... به خدا خسته شدم از هر چی هموطن خودخواه.....آخه زمانی که ایران هزار آدم با استعداد داشت تکنولوژی نبود.....وقتی داشتیم یاد میگرفتیم یه چیزی بشیم در وسط راه عقب موندیم( جنگ و تحریم و .....).....حالا که بقیه تلاش کردن به جایی برسن بده؟؟؟
به جای بد گفتن ازشون یاد بگیریم تا از این بدتر نشیم......
پس آقایون.....چینی ها جلوترن.....به شعور خودتون توهین نکنید......