موضوعات داغ

انتشار اولین تصاویر از برنامه گرند تور جرمی کلارکسون

عکس مطلب اول
اولین تصاویر از برنامه پرحرف و حدیث تور بزرگ (The Grand Tour) با حضور سه مجری محبوب "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" در رسانه‌های خارجی منتشر شد که نشان می‌دهد برای فیلمبرادری برنامه به آفریقای جنوبی سفر کرده‌اند.
اولین تصاویر از چادر بزرگ استودیو گرند تور، روز یکشنبه پس از جلسه فیلمبرداری در توئیتر منتشر شد که حضور این سه مجری را برای اولین بار توسط برنامه گرند تور در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی تایید می‌کند.
همانطور که مشاهده می‌کنید، یک ساخت و ساز بزرگ و استادانه را درون چادر گرند تور شاهد هستیم که به سبک اکسپلوررهای قرن 19 کار شده و در گوشه و کنار آن عوامل برنامه و مخاطبان بومی قرار گرفته‌اند. قسمتی از این چادر هم به سه مجری برنامه اختصاص داده شده تا به صحبت در رابطه با برنامه بپردازند.
باتوجه به توئیتی که ریچارد هموند در صفحه شخصی خود گذاشته است، اظهار داشت که دفتر جدید کاریشان در ژوهانسبورگ برای یک هفته افتتاح شده و برای هفته بعد یک علامت سوال قرار داده است، با این وجود به نظر می‌رسد که برنامه گرند تور همچون تاپ گیر استودیو ثابتی نداشته و علاوه بر مقرهای اصلی در آمریکا، انگلستان و آلمان، چند هفته یکبار در یک نقطه از جهان برپا می‌شود که این هفته در پایتخت آفریقای جنوبی، یعنی در ژوهانسبورگ برپا شده است.

تصاویر اولیه از برنامه جدید جرمی کلارکسون

جرمی کلارکسون هم در صفحه توئیتر خود ابراز کرد: امروز را خیلی دوست دارم، بعضی از مردم محلی برای دیدن برنامه به استودیو صحرایی آمده بودند تا برنامه گرند تور را تماشا کنند. خدایا من عاشق ژوهانسبورگ هستم.
نکته جالب این فیلمبرداری هم با وجود حضور مخاطبان بومی، درز نکردن اطلاعات این برنامه در فضای مجازی است که به نظر می‌رسد شرایط بسیار سختی برای عدم افشای جزییات برنامه به حاضرین در استودیو تحمیل شده باشد، مثل گرفتن تلفن‌های همراه یا هرگونه وسایل ثبت تصویری قبل از ورود آن‌ها به استودیو.
طبق گفته سازندگان برنامه گرند تور، بیشتر جلسات فیلمبرداری در ایالت متحده، انگلستان و آلمان انجام می‌شود و در خلال این‌ها، جلسات محدودی هم در سایر کشورها و شهرها برگزار خواهد شد. برای راه اندازی این برنامه هم آمازون فعلا 36 قسمت را در قرارداد خود قید کرده که در سه فصل 12 قسمتی به نمایش در می‌آید.
تاریخ اکران برنامه هنوز اعلام نشده، اما با توجه به زمانی که فیلم برداری آغاز شده است، می‌توان انتظار اکران از اواسط تا اواخر ماه اکتبر سال جاری میلادی، یعنی حدودا 3 ماه دیگر را داشت.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/29
ایول منتظر اولین قسمت هستیم
تاپ گیر هم بره تعطیلش کنه با این مجری های لوس و بی سواد!!
1395/4/29
چه قدو هيكلي داره ماشالله گوريليه واسه خودش.
1395/4/30
مارو بردی تو حال و هوای گرند تور
شدیدا منتظرم جرمی برگرده
1395/4/30
جرمي تو تست x6 تو يكي از برنامه ها ماشين رو تو تپه ول كرد گفت اين آشغاله!!!
اين برنامه سبك خودشو داره علمي نيست ولي لودگي و مسخره كردن نادرست زياد توش هست
1395/4/31
اتفاقا چون خيلي عاميانه توضيح ميده شما اينطور فكر كردين...
تو همون برنامه ميخواست اشكال گيرباكس و بگه كه تو حالته P نتونست ماشينو تو شيب نگه داره و رفت رنجروورو اورد كنارش پارك كرد پياده شد..همش لودگي نيست اتفاقا تيمه خيلي بزرگ و با تجربه اي هم پشتيبانيشون ميكنه..