موضوعات داغ

جدیدترین شرایط فروش سری 5 پرشیا خودرو

عکس مطلب اول
پرشیا خودرو، نمایندگی کمپانی BMW در ایران، در جدیدترین شرایط فروش و جدول قیمتی محصولاتش از عرضه خودروی محبوب سری 5 با کد 528i به صورت نقد و اعتباری خبر داد.
مهمتر از شرایط فروش ویژه بی.ام.و سری 5 که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت، مبحث اثر گذاری فروش و قیمت این خودرو بر دیگر مدل‌های عرضه شده است، زیرا با فروش سری 5 توسط پرشیا خودرو، شاهد افت محسوس قیمت بی.ام.و سری 4 گرن کبریو هستیم تا دوستداران آن با هزینه‌ای کمتر نسبت به تهیه خودروی خود اقدام کنند.
به بحث اصلی برگردیم، همانطور که گفتیم پرشیا خودرو سری 5 سدان با کد 528i را به دو صورت نقدی و اعتباری در دو تیپ "پرمیوم" و "اکسکلوزیو" عرضه خواهد کرد که تیپ پرمیوم با قیمتی 434 میلیون و 900 هزار تومانی و تیپ اکسکلوزیو هم با 10 میلیون تومان هزینه بیشتر، به قیمت 444 میلیون و 900 هزار تومانی با موعد تحویل 30 روزه در شرایط فروش نقدی به مشتریان عرضه خواهد شد.
برای فروش اعتباری بی.ام.و سری 5 توسط پرشیا خودرو هم چهار مدت زمان بازپرداخت 6 ماهه، 12 ماهه، 18 ماهه و 24 ماهه در کنار پیش پرداخت‌ها و مبالغ اقساط متنوع در نظر گرفته شده که مشتریان می‌توانند به دلخواه در هنگام ثبت نام یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. موعد تحویل هم در این روش 30 روز کاری خواهد بود.
برای اطلاع از جزییات طرح فروش اعتباری بی.ام.و 528i می‌توانید به جدول مربوطه در ادامه مطلب مراجعه کنید.

شرایط فروش جدید ب ام و سری 5

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/30
کاش پولداشتم حداقل که دست دو میخریدم
1395/4/30
اينا كي هستن ديگه. قيمتارو تو رو خدا !!! بازار آزادش ١٠٠ ميليون پائينتره . بخاطر ي گارانتي ١٠٠ م بيشتر !!!!؟؟؟ خوبه اتاق جديدش داره مياد. همه جاي دنيا برعكسه كه مدل جديد ميخواد بياد قبلي افت ميكنه اينجا برعكسه!؟؟؟؟!!!!
1395/4/31
پس تو چه جور ايراني هستي كه نميدوني اينجا همه چيزش با تمام دنيا فرق ميكنه
1395/4/31
مهم سلامتیه ... خدا رو شکر که یه بدن سالم دارم