موضوعات داغ

شکار لامبورگینی اونتادور فیس لیفت

عکس مطلب اول
نسخه فیس لیفت لامبورگینی اونتادور رودستر با استتاری سخت به هنگام گذراندن تست‌های اولیه توسط عکاسان جاسوسی شکارشد.
تا اواخر ماه مارس یعنی سومین ماه از سال میلادی، شرکت خودروسازی لامبورگینی حدود 5000 واحد از لامبورگینی اونتادور رودستر را در "سنت آگاتا بلونز" تولید و روانه بازار کرده است، حال به نظر می‌رسد پس از تولید بیش از 5000 دستگاه، وقت آن رسیده تا لامبورگینی اونتادور رودستر برای بازیابی و تقویت موقعیت خود در بازار چهره‌ای تازه به خود بگیرد. چهره‌ای که به نظر می‌رسد تاحدودی از لامبورگینی اونتادور SV قرض گرفته شده باشد.
در حال حاضر با وجود استتار قوی بر روی بدنه خودرو، تاحدودی می‌توان شاهد یک مجموعه سپر کاملا جدید با ورودی‌های هوای تغییر یافته بر روی آن، چراغ‌های پیشانی جدید با قاب داخلی تغییر یافته و یکسری بروزرسانی‌های ظاهری برای بهبود خاصیت آیرودینامیکی خودرو بود.
در عقب ماشین هم یکسری تغییرات عمده صورت گرفته که بزرگ‌ترین آن شامل خروجی های اگزوز جدید و درب کاپوت جدید برای موتور با دو هود مجزا می‌شود که به نظر می‌رسد بخش زیادی از آن به صورت شیشه‌ای ساخته شده باشد.

لامبورگینی آونتادور فیس لیفت


برای نسخه استاندارد از لامبورگینی اونتادور رودستر هم یک پیشرانه 6.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 700 اسب بخاری در نظر گرفته شده و بر روی لامبورگینی اونتادور SV هم شاهد یک موتور مشابه با قدرت 750 اسب بخاری هستیم، ولی باتوجه به پیشرانه 6.5 لیتری و استفاده از برخی فاکتورهای طراحی اونتادور SV در نسخه فیس لیفت اونتادور رودستر، می‌توان انتظار قدرتی حدودا 720 اسب بخاری را از پیشرانه رودستر فیس لیفت داشت.
در آخر هم باید گفت که این خودرو در اوایل ماه اکتبر سال جاری و در جریان نمایشگاه بین المللی پاریس به نمایش در خواهد آمد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد