موضوعات داغ

طوفان ب ام و M2 ششصد اسب بخاری منهارت

عکس مطلب اول
شرکت تیونینگ منهارت اولین ویدیو از عملکرد کادوی تولدش را منتشر کرد. ویدیویی تقریبا 7 دقیقه‌ای که در آن خودروی تقویت شده BMW M2 که پیش از این به خاطر سالگرد 30 سالگی منهارت متحمل تغییرات بسیار زیادی شده است، به گشت و گذار در خیابان‌ها و شتاب‌های لحظه‌ای می‌پردازد. شتاب گیری و گردش‌هایی که با صدای زیبای خروجی‌های اگزوز منهارت M2 هیجان انگیزتر هم شده است.
جهت یادآوری باید گفت که در هفته دوم تیرماه سال جاری، شرکت تیونینگ کار آلمانی منهارت به مناسبت سالگرد 30 سالگی خود از یک دستگاه بی.ام.و M2 به شدت تقویت شده رونمایی کرد که برای موتور 3 لیتری آن، بسته‌ای تقویتی موسوم به S55 ارائه شده بود که برگرفته از بی.ام.و M4 کوپه بوده و پس از نصب بر روی موتور، باعث شده تا قدرت 450 اسب بخار موتور به حداکثر 630 اسب بخار برسد.
برخی موارد تقویت شده در این پکیج برای رساندن قدرت به 630 اسب بخار هم شامل بروزرسانی‌های گسترده نرم افزاری و اطلاعاتی ECU موتور، توربوشارژرهای بهینه سازی شده، سیستم اگزوزی جدید و در نهایت اجزای دوار تقویت شده موتور می‌شود.
در کنار بهبود کارایی و عملکردی، منهارت یک رنگ طلایی خاص و مجموعه رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی رنگ را هم در نظر گرفته که از پشت پره‌های آن می‌توان کالیبراسیون طلایی رنگ ترمز‌ها همرنگ با بدنه خودرو را مشاهده کرد.
بدنه خودرو هم با توجه به یکسری تغییرات، بسیار عضلانی و اسپرت شده که برخی از اجزا مهم آن شامل ورودی‌های بسیار بزرگ هوا با تیغه‌های فیبرکربنی در میان آن‌ها، نصب بامپرهای بزرگ فیبرکربنی در زیر سپر، طراحی کاپوت جدید با هودهای بزرگ بر روی آن و... می‌شود که با مروری کلی بر روی تصاویر می‌توان به دیگر اجزای تقویت شده پی برد.
به گفته منهارت، این خودروی خاص هم با قیمتی 100 هزار یورویی عرضه خواهد شد که تنها به تعداد محدود 5 دستگاهی تولید می‌شود.
در ادامه شما را دعوت به تماشای عملکرد بی.ام.و M2 منهارت می‌کنیم.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/3
خدا شاهده اگه ١٥٠ اسب هم باشه جواب كار مارو ميده ها نه؟!!!