موضوعات داغ

اطلاعات تازه از سدان لوکس جنسیس G80

عکس مطلب اول
هیوندای جزییاتی جدید از سدان نیمه لوکس خود برای بازار ایالت متحده آمریکا ارائه کرد. هیوندای G80 با سطح امکاناتی کمتر از G90 که در پشت برند لوکس جنسیس در بازار عرض اندام می‌کنند، حدودا یکسالی می‌شود که به طور رسمی از سوی هیوندای در نمایشگاه خودرویی آمریکای شمالی رونمایی شده است، حال جزییاتی جدید از این خودرو منتشر شده تا دوستداران هیوندای بیشتر با سدان نیمه لوکس G80 آشنا شوند.
در بحث ظاهری می‌توان گفت که بخشی از طراحی این خودرو اقتباس شده از سدان لوکس هیوندای یعنی G90 است و بخشی دیگر از آن هم برگرفته از نسل جدید طراحی‌های هیوندای است تا در نهایت چهره G80 با یک لوگوی متفاوت شکل بگیرد. در جزییات هم هیوندای اعلام کرده که از چراغ‌های روشنایی زنون HID در کنار چراغ‌های استاندارد LED و مخصوص روز استفاده خواهد کرد و همچنین بر روی چرخ‌های ماشین هم از دو رینگ 18 اینچی آلیاژی و 19 اینچی آلیاژی استفاده خواهد شد.
جزییات داخل کابین هم شامل صندلی‌های برقی جلو با قابلیت تنظیم در 12 جهت، روکش‌های چرمی اصل، یک سیستم کنترل هوای دو منطقه‌ای درون کابین، گرمکن‌های صندلی، یک سیستم سرگرمی 8 اینچی مجهز به موقعیت یاب ماهواره‌ای یا GPS و همچنین پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید می‌شود.

سدان لوکس جنسیس جی 80


با زدن قید حساب بانکیتان، می‌توانید بر روی هیوندای جنسیس G80 صاحب سانروف شیشه‌ای پانوراما، تهویه مناسب برای صندلی‌های جلو، گزینه‌های چوبی و آلومینیومی بر روی ادوات داخلی کابین، یک سیستم سرگرمی بروزرسانی شده با یک صفحه نمایشگر بزرگ‌تر 9.2 اینچی و همچنین یک سیستم صوتی قدرتمند "Lexicon" با 17 بلندگوی استریو بشوید.
در زیر کاپوت هم 2 موتور مختلف در دسترس خواهد بود که اولی با حجم 3.8 لیتری و تعداد سیلندرهای 6تایی خود می‌تواند قدرتی 311 اسب بخاری و گشتاوری 397 نیوتن متری تولید کند و همچنین پیشرانه دوم V8 با حجم 5 لیتری هم می‌تواند 420 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور تولید کند. هر دو موتور هم برای انتقال قدرت و گشتاور تولیدی خود از یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/2
کابینش واقعا با یه ماشین لوکس فاصله داره!
1396/4/17
از روی عکس فهمیدی
1395/5/2
بی نظیره.
و ما همچنان منتظر خودرو های چینی.....
1395/5/2
پس یعنی هیچی دیگه چون با این موتور وارد نمیشه(که البته اگه وارد میشد هم پول خون باباشونو ازت میگیرین واسش)
1395/5/2
یعنی دقیقا کپی آستون مارتین اگه به آرم جنسیس هم نگاه کنید مثل آستون مارتین شده!!
1395/5/3
ژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژونز
1395/5/3
تا وقتی که لکسوس هست کسی به این نگاه هم نمیکنه
1395/5/4
براي eq90 هم همين جمله رو ميگفتن اما بيش از 10 هزار پيش ثبت نام ثبت كردن كه حرف شما رو كاملن نقص ميكنه
1395/5/3
چراغای جلوش واقعازیبا وشکیله.طراحیش پخته ترازقبل شده.همینکه هیوندای این جسارت روپیداکرده که همچین ماشینی ساخته قابل ستایشه.افرین به غیرتشون
1395/5/3
عمرا تویوتا توی خوابش هم نمیتونه این ماشین رو تصور کنه
1395/5/5
احتمالا شما از اون امهايي هستي كه امروز صبح تا زه به دنيا اومدي... شما مفهومه برند رو ميشناسي..؟! جنسيس يه برنده مثل لكسوس درواقع اينا شاخهاي لوكس از برندهاي خودشون هستنو هيوندايي تازه از ساله ٢٠٠٩ اين كارو شروع كرده ولي تويوتا شايد بيشتر از ٢٠ ساله.. اينا توضيحه واضحات بود گفتم بدوني جايي نگي بهت بخندن... البته هيونداي و كيا زحمت زياد كشيدن تو اين سالها وتازه دارن به شكوفه هاي زحماتشون نگاه ميكنن.،. كاش بجاي نظراته الكي يكم به خودمونم نگاه كنيم بد نظر بديم.. همينه كه ماشينه چيني و هندي و ايراني ٣،٤برابر ميره تو پاچمون و تازه خوشحالم هستيم...
1395/5/10
ی زمانی بود ک کره ب ژاپن نمیرسید و عقب بود اما الان ب ژاپنیایی مثله مزدا و میتسوبیشی و سوزوکی و سوبارو رسیده و رد کرده فقط درحد نیسان هوندا و تویوتا نیس ولی خدایی هرسال بهتر از پارسال طراحی این محشره در یک کلام خدای ابهته