موضوعات داغ

چگونه با لامبورگینی بُز حمل کنیم؟ + فیلم

عکس مطلب اول
خودروهای یدک کش انواع و اقسام مختلفی دارند ولی معمولا در شکل و شمایل یک سوپر اسپرت نیستند. اما این موضوع مانع این نشد که مالک یک لامبورگینی مورسیه لاگو در استرالیا از وصل کردن یک تریلر پر از بُز به گاو خشمگین خودش اجتناب کند!
این فیلم یک لامبورگینی را نشان می دهد که یک تریلر به آن وصل است و راننده آن با سهل انگاری در شهر رانندگی می کند. انگار این موضوع به تنهایی زیاد غیر طبیعی نبود زیرا دوربین روی تریلر زوم می کند تا حداقل 2 عدد بز زنده که در آن هستند را نشان دهد. سر انجام خودروی فیلمبردار کنار لامبورگینی می آید تا نگاهی به سرنشین آن که یه زن مسن است بیاندازد. این زن مسن از اینکه از او فیلم می گیرند نگاهی حاکی از حقارت می اندازد انگار که در حال انجام عملی کاملا عادی است و کارش اصلا عجیب نیست.
سوپر اسپرت سابق لامبورگینی برای حمل تریلر بُزها ناکارآمد نیست. مدلهای اولیه این خودرو مانند نمونه حاضر در فیلم از یک موتور 12 سیلندر وی شکل تنفس طبیعی با حجم 6.2 لیتر 572 اسب و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که برای حمل یک تریلر کوچک بسیار زیاد است. این خودروی کوپه همچنین دو دیفرانسیل است، با این وجود احتمالا نمی تواند بدون اینکه یک سواری خشن و مرگبار نثار بزها کند از ویژگیهای مثبت هندلینگ خود بهره ببرد.
مشخص نیست که آیا این لامبورگینی تنها خودروی مالک است یا به خاطر جلب توجه دیگران این کار را با آن انجام می دهد. شاید اگر با سوپر اسپرت خود حیوانات اهلی را حمل کنید در استرالیا امری عادی تلقی می شود؟!

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/11
حتما توی استرالیا از نعمت وجود پراید بار بی بهره هستند.. 😎
1395/5/11
آهنگ قشنگي داشت ما رو ياد سريع و خشن انداخت
1395/5/11
كسي كه با لامبورگيني بز حمل مي كنه خودش يه بزه بالغه
1395/5/11
مسخره بزه یجوری خودشو گرفته انگار پشت فرمونه!!!! بز هم به ما فخر میفروشه ای خدااااااااااا