موضوعات داغ

اولین تست لامبورگینی سنتناریو در جمع خبرنگاران + فیلم

عکس مطلب اول
اخیرا بعد از اینکه یک لامبورگینی سنتناریو در اطراف کارخانه بلگنس سنت آگاتا مشاهده شد که به آهستگی در حال حرکت بود، سرانجام وقتش رسیده که این برند ایتالیایی این سوپراسپرت را به پیست ببرد. لامبورگینی بخش های جالب توجه اولین تست رسانه ای مدل تولید محدود این خودرو در مرکز فنی ناردو در ایتالیا را مورد اصلاحات قرار داد. مشتاق بودیم که فیلم طولانی تری ببینیم اما در همین فیلم کوتاه سنتناریو یک سوپر استار به نظر می رسد.
در این فیلم سنتناریو به همراه تعدادی از لامبورگینی های جدید حرکت می کند که احتمالا به این خاطر است که به جمع کثیر خبرنگاران اثبات شود که چرا سنتناریو یک خودروی خیلی خاص است. حتی بدون راندن آن تفاوت ها واضح است. این مدل خاص از ظاهری شبیه به اونتادور برخوردار است و بدنه ای که کاملا از جنس فیبر کربن است آن را استثنایی تر می کند. باله عقب فعال نیز جنبه خاصی به استایل به روز شده ی آن می بخشد. همانطور که در این فیلم کوتاه معلوم است موتور V12 با حجم 6.5 لیتر و 770 اسب در این خودرو صدای شگفت انگیزی تولید می کند.
تنها عیب این کلیپ کوتاه بودن بیش از حد آن است که اندکی بیش از 1 دقیقه است. بهتر بود با سنتناریو یک دور کامل در پیست ناردو میزدند. با دیدن سنتناریو در این ویدئو متوجه خواهید شد که چرا تمام نمونه های آن به فروش رفته اند. سنتناریو که ترکیب شگفت انگیزی از انحصار و سرعت است، 40 مالک خوش شانس خود را نا امید نمی کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/13
Centenario = چنته ناریو