موضوعات داغ

خودروی ام وی ام X33 جدید در نمایشگاه مشهد رونمایی خواهد شد

عکس مطلب اول
خودروی MVM X33 به عنوان مدلی استراتژیک از محصولات شرکت مدیران خودرو،ازمدتها قبل در بازار حضور داشته و به سرعت با تبلیغات دهان به دهان در بین مردم توانسته است به فروشی بیش از 50000 دستگاه دست پیدا کند. به نوعی می توان این خودرو را اولین خودروی شاسی بلند چینی تولید داخل قلمداد کرد.
با رقابتی تر شدن بازار همینطور سیر نیاز های مشتریان بازار، شرکت مدیران خودرو با بروز رسانی کیفی و تکنولوژیک خودروی MVM X33 مدلی جدید ازاین محصول را در آستانه عرضه دارد. این خودرو که قرار است در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی گردد،‌ تغییرات ویژه ای نسبت به مدل های قبلی داشته که در ادامه به آن می پردازیم. شرکت مدیران خودرو وعده مراسم ویژه ای را برای رونمایی از این خودرو در سالن انوری نمایشگاه بین المللی مشهد در روز 18 مرداد داده است. در ادامه این مقاله به برخی از تغییرات این خودرو اشاره شده است.

قدرت موتور
شما می توانید انتظار سواری نرم در عین حال پرقدرتی را در هنگام رانندگی این خودرو داشته باشد که همگی از به واسطه ترکیب موتور 2 لیتری DVVT با گیرباکس 7 سرعتهCVT می باشد که قدرتی معادل 139 اسب بخار و گشتاوری معادل 180 نیوتون بر متر تولید می کند.
با این مشخصات این خودرو پیشتاز در بین هم رده های خود خواهد بود. در این میان شتاب 60-100 این خودرو از 8.5 ثانیه در مدل های قبلی به 7.7 ثانیه در این مدل تقلیل یافته است.

طراحی داخلی
مدل بدنه دو رنگ این خودرو ظاهری پویا تر و جوان پسند تر به آن داده است. ترکیب طراحی بال شکل جلو به همراه جلو پنجره پیانویی چند ضلعی در کنار دستگیره های در کرومی، شکل ظاهری این مدل را به کل تغییر داده اند.
طراحی داخلی این خودرو نیز به کل تغییر کرده است. صفحه نمایشگر 8 اینچ لمسی هوشمند با کیفیت 1080 HD به ساده سازی کنسول کمک کرده است. این پنل مجهز به سیستم ناوبری و مسیریابی،‌سیستم چندرسانه ای،‌نمایشگر دوربین عقب و همینطور ارتباط داخل کابین با موبایل می باشد. بعلاوه طراحی دو رنگ قرمز و مشکی بی سابقه و هیجان انگیز لمسی از مد و تکنولوژی را به نمایش گذاشته است. با کمک بالانس NHV صدای داخل کابین در حالت بی حرکت از 45.3 دسیبل به 39.4 دسیبل تقلیل پیدا کرده است.
تمامی مدل های MVM X33 مجهز به سیستم Daylight هستند که علاوه بر ظاهری زیبا ایمنی رانندگی را نیز بالا برده اند. همینطور سیستم TPMS نیز هر لحظه فشار باد تایر ها را نمایش می دهد که به شدت در ایمنی رانندگی و طول عمر لاستیک ها موثر است. در این میان سیستم کروز کنترل، دوربین عقب و دیگر امکانات این خودرو رانندگی نرم و امن را برای راننده به ارمغان می آورد.
فضای داخلی این خودرو به شکلی جادار طراحی شده است که حتی افراد بلند قد نیز به راحتی در صندلی خود می نشینند. از طرفی این خودرو قابلیت حفظ انرژی را در حالت Eco Mode دارد که به شدت در کاهش مصرف سوخت و آلایندگی طبق استانداردهای یورو 4 موثر است.

ام وی ام X33 جدید

به عنوان یک خودروی شاسی بلند با قابلیت های آفرود و همینطور راحتی سواری یک خودروی سدان ، این مدل کاملاً پاسخگوی نیاز مشتریان می باشد. این خودرو ترکیبی از نیاز های رانندگی شهری و خارج شهری را در اختیار راننده قرار می دهد که یک انتخاب مناسب از هر جهت را شکل می دهد. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

17 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/16
کاری به چینی بودنش ندارم ولی اینکه 2سال یبار یه محصولو اینجوری بروز میکنن واقعا جالبه و عالی
1395/5/16
اینارو ولش، اول قیمتو بگین ببینیم ارزش فکر کردن و خوندن مطلبشو داره
1395/5/16
واقعا لذت میبرم که دارن یکی یکی ایرادات سابقشون رو برطرف میکنن.
به تناسب بین ابعاد لاستیک و گلگیر و بدنه دقت کنید.یه زمانی پاشنه اشیل چینی ها بود و دارن خیلی خوب برطرفش میکنن.از کپی کاری محض هم اومئن بیرون و فقط مونده کیفیت قطعات در گذر زمان و تناسب حجم و قدرت موتور با بدنه ماشین رو درست کنن.
دریغ و صد افسوس...........
1395/5/16
دو تا چراغ و یه جلوپنجره عوض کرده چقدر خودشون رو تحویل گرفتن ... زرشک ...
1395/5/16
سقفش پانوراماست؟
این چیه دیگه!!!
1395/5/16
خیلی خوب طراحی شده افرین واقعا مخصوصا جلوش
1395/5/16
در حال حاضر از این خودرو تعداد زیادی در کشور موجود است و جمع کثیری هم به عنوان یک گزینه جهت خرید آن را مد نظر دارند . لذا از سایت خوب خودرو بانک تقاضا دارم نسبت به تست رانندگی آن اقدام تا به استناد این تست انتخاب راحت تر گردد . در مقاله ای تحت عنوان اقتصادی ترین شاسی بلند ایران قید شده بود ؛ آیا واقعا همینطور می باشد .
1395/5/16
شتاب ۶۰-۱۰۰ رو تا حالا نشنیده بودیم....😎
1395/5/17
منظورش داداش شتاب ثانويه ست
1395/5/16
خودرو بانک نماینده انحصاری تبلیغات بعضی از خودروهای چینی بخصوص کم کیفیت ترین هاش
1395/5/17
نه خدایشش از حق نگذریم عالی شده......باریک بابا..
1395/5/17
چيني ها هم كم كم داره زرت ماشيناشون در مياد از حالا ديگه فقط تغيير قيافه و فيس ليفت و تغيير داشبورد دارن و مشخصات فني و موتور تقريبا ثابته
1395/5/17
با اینکه از اولش از این ماشین خوشم نیومده، و با اینکه میدونم هنوز زیر پوستش همون X33 قدیمی هستش، ولی باید بگم قیافش خوشگل شده، البته باید بگم به قیمتش هنوز گرونه و نمی ارزه.
-- الان یکی میاد میگه هیوندای خوبه، ژاپنی خوبه، اروپایی خوبه !!!!!!! __
1395/5/17
داشبوردش رو از روی میتسو asx تقلید کردن به اون سه دایره دقت کننین
1395/5/17
0 تا 100 چقدره؟ چرا نوشتین 60 تا 100
1395/5/17
در کل خیلی عالی از آب در اومده،شکل ظاهری رینگ و لاستیک هاش با بدنه دوتکه و قابلیت آفرودیت بودنش و اینکه اومدن بعد چند سال اینقد تنوع دادن خوبه ولی فک میکنم قیمتش باید خیلی بالا باشه که تازه چند تا اپشن هم هنوز کم داره که جاش خالیه در کل ماشین خوبیه
1395/5/18
از ماشینای چینی بدم میاد، چون هیچ وقت حس اعتماد رو به آدم نمی دن، حتی اونایی هم که ماشین چینی می خرن ، از نطر روانی همیشه در فشار هستند و منتظر خراب شدن ماشینشون إإإ همه وقتی ماشینتو می بینن، با هیجان عجیبی میگن : وای چه ماشین با کلاسی، اسمش چیه ؟ این آرم چه برندیه که جلوش زدن ؟ اما تا اسم برند چینی میاد، لبخند روی لبشون خشک میشه و میگن : آهان، چینیه ؟إإإإإإإإإإ
اونایی هم که ماشین شناسن همون اول کار، قبل تبریک گفتن با یه لحن تمسخر آمیز بهت میگن : چینیه دیگه، نه ؟؟؟؟؟؟
با کیفیت و دوام پایین و خدمات پس از فروششم که کنار بیای، امان از وقتی که بخوای بفروشی؛ تا دلالان محترم بازار خونتو توی شیشه نکن و ماشینتو با گاری اسبی یکی نکن حاضر نمیشن حتی زیر قیمت ازت بخرن.
هرچند چینیا دارن خوب پیشرفت می کنن و طراحی هاشون رو بهترو به روزتر می کنن، ولی ای کاش یه روزی بفهمن که برای تنها مشریان ماشین هاشون؛ یعنی ما ایرانیا ، فقط کروز کنترل و سانروف و دی لایت و ... در درجه اول اهمیت نیست، یکمی هم دوام و کیفیت فنی و قطعات اهمیت داره إإإإإ
چینیا 10 سال به ما ماشین آشغال فروختن؛ اگه از همین امروز شروع کنن و فقط با کیفیت تولید کنن، تازه می رسن به جایی که 47 سال پیش کره ای ها بودن إإإ البته بدون در نطر گرفتن سابقه خرابشون، اگر با سرعت شگفت انگیز کره ای ها پیش بیان احتمالا 47 سال آینده به وضعیت امروز هیوندای می رسن، تازه اون موقع میشن قابل اعتماد إإإإإإإإإإإإإإإإإإإ
امیدوارم کسانی که قصد خرید این ماشینای تحریک کننده رو دارن، با چشمای باز اقدام کنن و ماشینشون سالیان دراز بدون دردسر، بدون اذیت و با خیروخوشی براشون کار کنه .