موضوعات داغ

گزارش گردهمایی بسترن در تهران + فیلم

عکس مطلب اول
دیروز جمعه مورخ 15 مردادماه در پارک آبشار تهران گردهمایی بسترن سواران برگزار شد. در این رویداد که حدود 30 دستگاه از این مدل حضور داشتند، دارندگان این خودرو توانستند به تبادل نظر در مورد مشکلات خود بپردازند و از تجربیات یکدیگر در مورد این خودرو استفاده کنند.
در این گردهمایی یک دستگاه بسترن به رنگ زرشکی حضور داشت که از رنگ های بسیار خاص و کمیاب بسترن است و توانسته بود نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند. اما در بین شرکت کنندگان، یک دستگاه بسترن حضور داشت که از سیستم ورودی هوا تا کیت اگزوز همگی تعویض و از نوع اسپرت روی آن نصب شده بود و حتی ترمز ها و رینگ های نصب شده روی آن تعویض شده بودند. البته کار به اینجا ختم نخواهد شد و به زودی و با ادامه روند تیونینگ این خودرو، مقاله کاملی از این بسترن اسپرت روی سایت خودروبانک قرار خواهد گرفت.
از این گردهمایی البته بعضی حضار استفاده کرده و با فشار روی خودروهای خود به گرم کردن این گردهمایی پرداختند که می توانید فیلم آن را در زیر مشاهده کنید:

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/16
دقت کردید هفته ای دوتا گردهمایی چینی سوار داریم تا ثابت کنن ماشیناشون خوبه ؟!
چرا نیسان تیانا این داستانا رو نداره ؟! چرا فقط چینی ها تو این قضیه پررنگ هستند ؟!
1395/5/17
بابت این گردهمایی ها از شما مالیات گرفتن که انقدر ناراحتی ؟ یا نکنه افرادی که خودرو چینی سوار میشن حقتون رو خوردن ؟ یا از جیب شما خرج کردن ؟ چون جمع میشن به هم اطلاعات میدن و مشکلات همدیگرو رفع میکنن یعنی میخوان بگن ماشیناشون خوبه ؟! دفعه بعد میگیم که بیان ازتون اجازه نامه کتبی بگیرن.
1395/5/17
معمولا آدمها به خصوص جوونها ماشیناشون رو دوست دارن حتی اگه پراید باشه. اینقدر توهین نکنید به چینی سوارها. یک عده جمع میشن دور هم در مورد علایقشون صحبت میکنن تو چرا ناراحتی؟ کسی به زور گفته که بیا چینی بخر؟
نیسان تیانا واسه سن و سال دارهاست و علاقه ای به ماشین ندارن معمولا، ولی بسترن یک ماشین جووون پسنده که شور و هیجان ماشین دارن و دوست دارن همش در مورد ماشینشون حرف بزنن اگر وضعیت اقتصادی کشور بهتر بود و مردم درآمد بهتری داشتند شاید این قضیه مثلا برای مزدا 3 اتفاق میوفتاد.
1395/5/17
يكم فكر ميكردي علتش مشخص بود
صاحبان جوان و ميانسال علاقه به اين كارها دارند بعضي از خودروها كه بيشتر جوان پسنده اينطورن مثل بي ام و و ماكسيما
در كل كردهمايي ها علاوه بر فضاي خوبش كمك ميكنه مشكلاتشون در برخي موارد حل شه
حالا ماشين چيني و كره اي و ايراني باشه يا ...ژاپن يا......... انگليس و المان و...
1398/3/12
ببخشید که از شما اجازه نمیگیرن. دفعه بعدی با پارس میان :/ چینی خیلی از ایرانی بهتره نسبت به قیمتش.شما اگه بدونی شاسی مزدا 6 و موتور طراحی مزدا و گیربکس ژاپنی چیه نمیگی اینو :) در ضمن دفعه بعدی مالیاتش رو من میدم قصه نخور
1395/5/16
سلام میگم کسی میدونه اسم رنگ مزدا 3 تو فیلم رقابت با کیا سراتو دقیقا چیه ؟
1395/5/17
آبی سیر
البته به آبی کاربنی هم نزدیگه
1395/5/17
داخل ایران همون آبی میگن ولی اسم خارجیش Sky Blue Mica هست.
1395/5/17
لطفا یه گردهمایی هم از میتسوبیشی سواران رو هم پوشش بدین.
ممنون از شما