موضوعات داغ

مراسم رونمایی از ام وی ام X33 جدید در مشهد + فیلم

عکس مطلب اول
در اولین روز از نمایشگاه خودروی مشهد، شرکت مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود یعنی ام وی ام X33S رونمایی کرد. البته در این مراسم قیمت این خودروی جدید اعلام نشد اما قرار است در چند روز آینده قیمت این خودرو که مدیران خودرو اعلام کرده بسیار رقابتی خواهد بود، اعلام شود و از سه ماه آینده راهی بازار ایران شود.
ام وی ام X33S از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی بهره می برد و روی آن گیربکس خودکار CVT نصب شده که همین گیربکس می تواند نوید مصرف سوختی کم برای ام وی ام X33 جدید باشد. مدیرعامل چینی شرکت چری در این مراسم گفت که برای بازار ایران تمهیدات ویژه ای اندیشیده شده و هم اکنون ده مهندس به صورت تخصصی در حال آزمایش ها و تست های مختلف برای طراحی محصولات مخصوص بازار ایران هستند تا بتوانند خودروهایی با شرایط این کشور تولید کنند.
ام وی ام X33 جدید از نظر ظاهری یک فیس لیفت بسیار خوب از این خودرو محسوب می شود و طراحی جلوی آن نسبت به مدل کنونی مدرن تر و به روزتر شده است. همچنین روی این خودرو رینگ های 17 اینچی کرومی نصب شده و سقف آن به صورت دو رنگ است.

رونمایی از ام وی ام X33 جدید

مدیرعامل چری همچنین اعلام کرد که برنامه ای طولانی برای بازار ایران دارند و هم اکنون محصولات این شرکت در کشورهایی نظیر چین و برزیل در حال رقابت با خودروهای قدرتمند بازار هستند و آماده رقابت با خودروهای جدیدی هستند که قرار است پس از برجام راهی ایران شوند.
یکی از نکات جالبی که جناب آقای شریعت، مدیر عامل شرکت مدیران خودرو اعلام کرد، عرضه خودروی ام وی ام X22 و یک فیس لیفت جدید تا آخر سال است و لذا باید منتظر خودروهای جدید دیگری از این خودروساز باشیم.

رونمایی از ام وی ام X33 جدید

در حاشیه این مراسم که به اجرای شهریاری، مجری تلویزیون برگزار شد، از سه تن از مشتریان وفادار مدیران خودرو تقدیر شد و به هر کدام یک سال خدمات رایگان اهدا و در ادامه از مدیران و کارمندان این شرکت تقدیر شد.
حال پس از معرفی این خودرو، باید منتظر اعلام قیمت آن باشیم که در صورت رقابتی بودن، با توجه به چهره جذاب و گیربکس خودکار قطعاً می تواند خود را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های خریداران معرفی کند.
در زیر می توانید لحظه پرده برداری از این خودروی جدید را ملاحظه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد