موضوعات داغ

یکی از گرانترین و عجیب ترین تصادف دنیا را ببینید + عکس

عکس مطلب اول
روزانه اتفاقات و حادثه‌‌‌های زیادی در دنیا، مخصوصاً در جاده‌های شهری و بیرون شهری رخ می‌دهد که برخی از آن‌ها جزیی و برخی دیگر هم می‌تواند فاجعه بار باشد. اما در شهر ویرجینیا مقابل یک مطب چشم پزشکی، تصادفی عجیب میان یک دستگاه مرسدس بنز SL 380 و یک دستگاه فراری 458 اسپشال رخ داده که در آن خیلی از تئوری‌های تصادف به چالش کشیده شده است.
اگر به تصاویر مربوطه از این تصادف به ظاهر سطحی نگاه کنید، می‌بینید که فراری 458 از جلو و مرسدس بنز SL 380 از عقب بدنه با یکدیگر برخورد کرده‌اند. در نگاه اول به نظر می‌رسد که فراری 458 به هنگام حرکت به مرسدس بنز برخورد کرده و دماغه آن زیر سپر گیر کرده است، ولی نکته جالب اینجاست که فراری 458 در حالت پارک بوده و چنین اتفاقی رخ داده است. در ضمن هدایت مرسدس بنز برعهده یک زن به همراه همسر و فرزندانش بوده است تا بار دیگر یک حادثه متفاوت خلق شود.
در این خصوص با توجه به اینکه فراری 458 در حالت سکون قرار داشته، چند فرضیه بوجود می‌آید. اول اینکه راننده مرسدس بنز جای پارک خود را به صورت دنده عقب درست کرده است و هنگام خروج از پارک، راننده بدون اطلاع داشتن، وضعیت دنده در حالت معکوس قرار داشته و به جای حرکت رو به جلو، حرکت رو به عقب داشته است (به فرض اینکه جعبه دنده اتوماتیک باشد). هرچند حاضرین در صحنه به دستی بودن جعبه دنده این خودرو اشاره داشته‌اند.
دومین فرضیه هم می‌تواند این باشد که راننده به جای رفتن به دنده 1، اهرم دنده را در حالت معکوس قرار داده است، زیرا در جعبه دنده مرسدس بنز SL 380 هر دو حالت دنده عقب و دنده 1 کنار یکدیگر قرار دارند.

تصادف عجیب مرسدس بنز و فراری

به هرحال علت حادثه هرچه بوده، اتفاقی نادر را در تصادفات جاده‌ای رقم زده است و با توجه به وضعیت مرسدس بنز و نوع فراری حاضر در این حادثه باید آن را جزو گرانترین تصادف های دنیا بنامیم و شاید این هم از شانس بد صاحب مرسدس بنز بوده است، همچنین حالت مرسدس بنز و زاویه آن پس از برخورد بسیار جالب است و مثل این می‌ماند که تصادف در حرکت رو به جلو اتفاق افتاده باشد و یا اینکه فراری 458 از پشت با مرسدس بنز برخورد کرده باشد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/22
سلام .خودروبانک لطفا یه مقایسه از 3 خودروی هیونای i20 و مزدا2 و کیا پیکانتو داشته باشید .مرسی ممنون
1395/5/22
با سلام...خدمت دوستان.
مگه راننده بنز زن نبوده ؟؟؟؟
پس دیگه کجاش عجیبه ؟ !!!!!!!!!!
1395/5/24
شوخی بود...
یهو باز به کسی بر نخوره...!
1395/5/22
دوستان عزیزجان...بالاخره ما نفهمیدیم....این خانوم بعد مراجعه به چشم پزشکی تصادف کرده یا قبل مراجعه..؟؟!!!!
خیلی سادست....
اگه قبل مراجعه زده، احتملا بدلیل معضلات اجتماعی و مهارت غیر قابل انکار و مشکلات بینایی و البته خانوادی بوده !
اما اگه بعد مراجعه زده که خوب یقه دکتر و بگیرن دیگه !
با حفظ ادب و احترام...آخه کور بودن هم حدی داره..!!
1395/5/23
سلام من خدمت دوستان عزیز جان...
فقط " چند ثانیه " از حال و هوای خودروها بیرون بیایم...
دوستان...همه به افتخار غیرت، به افتخار مردونگی و پهلوونی، به افتخار دلاوری و سرزندگی...
دم دلاور مرد کبیر ایران زمین، جوون خوش غیرت و با معرفت...
جناب آقای: " کیانوش خان رستمی"
تا همییییییییشه گرم.
که دل یه ملت و توی المپیک ناکامی ها با بهترین رنگ، تقاشی کرد...یک کاروان ورزشکار خوش غیرت رو سربلند کرد...
یه پرچم رو با یه دتیا افتخار، اون سر کره زمین به اهتزاز در آورد...فقط با مردونگی بی نهایتش....
تبریییییییییییک...بابت این عیدی درست و حسابی که به این مردم صبور داد.
ازاین که در این مکان بی ربط، مزاحم دوستان شدم، بی تهایت عذر می خوام، ولی احساس می کنم کمترین کاریست که می تونیم برای این دلاور مرد، انجام بدیم...فقط خواستم، به خاطر کار بزرگش حتی اینجا هم نامی از این پهاوون، که نامش تا همیشه در ذهن ها خواهد ماند، آورده باشیم.
با آرزوی توفیق روز افزون برای کاروان غیرتمند ایران...و همه کسانی که دلشون به عشق این مردم می تپه.
1395/5/23
یکی از دلایل تصادفات عجیب خانم ها اینه که وقتی میترسند یا هول میشند بدنشون رو قفل میکنند . مردها وقت ترس یا هول شدن بدنشون رو رها میکنند! مثلا اگه دست یک مرد رو تو دستتون گرفته باشید بعد اون مرد ناگهان از چیزی بترسه دستتونو ول میکنه. ولی اگه یک خانم باشه و یهو بترسه دستتون رو محکم فشار میده . تو رانندگی هم همینه. خانم ها تا تصادف میکنند بجای از جا پریدن و برداشتن پا از روی پدال گاز خودشون رو منقبض میکنند و بدتر پدال گاز رو فشار میدند. بارها دیدم خانمه سرعتش خیلی کم بوده ولی تا زده به ماشین جلویی همونطوری پارو تا ته فشار داده رو گاز و داشته از ماشین طرف بالا میرفته! این ها خیلی هاش اکتسابی و با آموزش درست میشه البته ولی خوب یه بخشی از هر چیزی ذاتیه. الان خانم ها میان میگند ما اینطوری نیستیم . من هم نمیگم همه اینطوری اند منظورم اینه که تو خانم ها این مورد بیشتر اتفاق میفته.