موضوعات داغ

تیونینگی متفاوت از G POWER

عکس مطلب اول
G- پاور، تیونری باتجربه و نام آشنای آلمانی که در این چند سال اخیر تنها به ویرایش و تقویت محصولات تولیدی BMW می‌پرداخت، در اقدامی عجیب برای آخرین سوژه کاری خود به سراغ محصولات مرسدس بنز رفته است و در این راستا، مرسدس بنز AMG G63، جدی ترین شاسی بلند آفرود مرسدس بنز را انتخاب کرده تا با انجام ویرایشاتی ظاهری و باطنی، تلنگری هم به محصولات مرسدس بنز زده باشد.

تیونینگ مرسدس جی کلاس توسط جی پاور

در زیر کاپوت این شاسی بلند احتمالا خواهید دانست که پیشرانه‌ای 5.5 لیتری هشت سیلندر بکار گرفته شده که در حالت استاندارد خود هم بسیار قدرتمند بوده و می‌تواند نیرویی معادل 571 اسب بخار تولید کند، اما اگر به دنبال قدرتی بیشتر هستید، شرکت تیونینگ جی- پاور دست شما را برای انتخاب باز نگه می‌دارد، زیرا با اصلاحاتی که بر روی موتور هشت سیلندر G63 صورت گرفته، حال قدرت تولیدی موتور به 645 اسب بخار و گشتاور آن هم به 900 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است.

تیونینگ مرسدس جی کلاس توسط جی پاور

البته برای داشتن چنین قدرتی در موتور، جی- پاور از یک ماژول قدرتی با قیمت مناسب 5 هزار و 796 دلاری در واحد پردازشگر استفاده کرده که قابلیت غیرفعال شدن دارد. به این شکل که اگر موتور محرک بیش از حد گرم شود، برای تسریع در خنک کاری و همچنین جلوگیری از سوختن موتور، مقدار مخلوط سوخت و هوا بر روی حالت استاندارد تنظیم می‌شود تا قدرتی 571 اسب بخاری بدست آید، ولی در غیر این صورت می‌توان از پیشرانه‌ای 645 اسب بخاری بهره‌مند شد.
ترجمه این قدرت و گشتاور در خروجی هم شتاب صفر تا صد 5.3 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی بوده که توسط سیستم‌های الکترونیکی محدود شده اند.

تیونینگ مرسدس جی کلاس توسط جی پاور


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/24
چقدر خوشگل شده. به اين ميگن تيونينگ