موضوعات داغ

ایرتویا و شرایط فروش جدید محصولات تویوتا و لکسوس + جدول

عکس مطلب اول
در بخشنامه جدید شرکت ایرتویا، شرایط فروش متنوعی ارائه گردیده است که امکان بهره­مندی طیف بیشتری از هموطنان را از محصولات بزرگترین خودروساز دنیا امکان پذیر خواهد نمود.

اولین موردی که در بخشنامه جدید ایرتویا به چشم می خورد تحویل فوری خودروهای یاریس هاچ بک، یاریس صندوق دار، کرولا XLI و هایلوکس Basic می باشد.
پرداخت تسهیلات تا سقف۴۰ درصد قیمت خودرو و شرایط متنوع پرداخت با اقساط بلند مدت 18 و ۲۴ ماهه، کوتاه مدت 8 و ۱۰ ماهه نیز از جمله موارد ایجاد شده جهت تسهیل خرید مشتریان گرامی می باشد.
همچنین فروش خودروی پر طرفدار روفور با شرایط متفاوت و تخفیف ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بابت سود مبالغ پرداخت شده از طرف خریداران در شرایط پیش خرید اعتباری این بخشنامه نیز دیده می شود.
تحویل فوری خودروی لکسوس NX مدل کلاسیک با قیمت بسیار جذاب ۲۹۵ میلیون تومان و در تعداد محدود نیز به عنوان برند لوکس تویوتا در این بخشنامه جای گرفته است.
همینطور فروش مشارکتی خودرو های یاریس، کرولا، پریوس، کمری هیبرید و روفور نیز با حداکثر سود مشارکت ۲۲% در شرایط فروش جدید ایرتویا در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش تویوتا و لکسوس

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/25
تعرفه پایین خودروهای هیبردی برای تشویق مردم به خرید خودرهای سازگار با محیط زیست است ، اما نمایندگی های واردات خودرو این تفاوت تعرفه را به حساب سود خود گذاشته اند.
تویوتا هیبریدی مدتی است که توسط نمایندگی تویوتا در ایران عرضه می‌شود اما قیمت این خودرو در حالی توسط سایت رسمی آن ۱۸۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که قیمت این خودرو در بازار آمریکا ۲۶ هزار دلار است. این عدد، یعنی با احتساب قیمت جهانی خودرو و اضافه شدن ۴ درصد تعرفه واردات خودروهای هیبریدی و حدود ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و ۱۱ درصد هزینه پلاک، قیمت این خودرو باید چیزی نزدیک به ۱۰۹ میلیون تومان باشد. حتی اگر حاشیه سود ۱۰ درصدی برای وارد کننده در نظر بگیریم نهایت قیمت خودرو باید چیزی در حدود ۱۲۰ میلیون تومان باشد.
این در حالی است که نمایندگی فروش تویوتا این خودرو را حدود ۷۰ میلیون تومان گران‌تر در ایران می‌فروشد. نکته مهم دیگر این است که قیمت فروش تویوتا که برای محاسبه استفاده شد، قیمت خودرو در بازار آمریکاست. معمولاً قیمت خودرو در بازار آمریکا به دلیل اخذ عوارض و مالیات گران‌تر از قیمتی است که نمایندگان فروش هر خوردوساز، اتومبیل را از کمپانی مادر تحویل می‌گیرند.
البته این تنها مدل هیبریدی نیست که نماینده تویوتا در ایران وارد کرده، خودرو دیگر لکسوس هیبرید CT200 است که با قیمت ۲۱۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت جهانی این خودرو هم ۳۲ هزار دلار در بازار آمریکا است که با فومولی که برای تویوتا کمری هیبریدی استفاده شد و با در نظر گرفتن سود ۱۰ درصدی، قیمت این خودرو باید چیزی نزدیک به ۱۳۲ میلیون تومان باشد، حال آنکه حدود ۹۰ میلیون تومان گران‌تر فروخته می‌شود.
1395/5/26
دوست عزیز ، اینجا ایرانه ! اینجا زیرپایی ماشینارو ورمیدارن تو بازار آزاد میفروشن سود کنن ! همجا میری ماشینو سوار میشی تست میکنی بعد قسطی با سود کم میخری اینجا بدون دیدن ماشین فول با 3 برابر قیمت از 6ماه قبل نقد میخری اگه خوش شانس باشی 1 سال بعد مدل میدآپشن تحویل میگیری!
1395/5/27
پس فكر كردي واسه چي تويوتا به ايران امتياز نمايندگي رسمي نميده
خط مشي تويوتا با خودروسازهاي لاشخور فرانسوي زمين تا آسمون تفاوت داره وگرنه رتبه اول رضايتمندي در جهان را كسب نميكرد
1395/5/25
توی کیفیت تویوتا شکی نیست،ولی سال میلادی جدید تا چند ماه دیگه نزدیکه ،شرکتها به تکاپو افتادند...
1395/5/26
سلام ی سوال داشتم فروش مشارکتی چطوریه و چقدر پول باید پرداخت؟ ممنون میشم جواب بدید