موضوعات داغ

کیت اسپرت برای هوندا HRV و اودیسه

عکس مطلب اول
هوندا ژاپن برای دو مدل خودروی نسبتاً قد بلند خود یعنی هوندا HR-V و هوندا اودیسه، یک پکیج اسپرت تحت عنوان "Mugen" ارائه کرده است.
دو مدل خودروی هوندا HR-V و هوندا اودیسه، عمدتا به خاطر ماهیتی که دارند برای خانواده‌ها مناسب‌تر هستند، ولی هوندا با ارائه یک بسته اسپرت تحت عنوان Mugan برای طراحی ظاهری این دو خودرو که اندکی باعث تهاجمی‌تر شدن چهره آن‌‌ها شده است، سعی بر جذب جوانان هم دارد.
با یک نگاه کلی به دو خودروی مد نظر، خواهید دید که هوندا HR-V در بخش جلویی خود به یک طراحی کاملا جدید در جزییات مجهز شده و حالا با استفاده از چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر و همچنین مجموعه سپری کاملا متفاوت، شاهد چهره‌ای جذاب‌تر و تهاجمی‌تر از هوندا HR-V، خودروی کراس اوور کوچک هوندا هستیم. در عقب این خودرو هم اسپویلر سقفی نسبتا بزرگ و همچنین مجموعه سپری جدید، بخشی از تغییرات این بسته اسپرت هستند.
هوندا اودیسه هم در کنار HR-V، به لطف مهارت و هنرنمایی طراحان آن، جبهه‌ای جدید و کاملا تهاجمی در قسمت جلو به خود گرفته که نه تنها جوانان، بلکه هر قشری را شیفته خود می‌کند. در عقب این خودرو هم باله بزرگ آیرودینامیکی در انتهای سقف بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کند.

هوندای HRV اسپرت می شود

این تغییرات گسترده را می‌توان همین جا پایان داد، زیرا هوندا هیچ حرکتی در خصوص بخش قدرتی و ایجاد تغییرات در آن نکرده است. به طور دقیق‌تر، بسته اسپرت "Mugen" تنها قسمت ظاهری خودرو را در بر گرفته و هیچگونه برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات درموتور محرک ندارد. البته اگر به دنبال یک هوندا اودیسه با چهره‌ای اسپرت و قدرتی سرسام آور 1029 اسب بخاری می‌گردید، می‌توانید به شرکت‌های تیونینگ کننده سری بزنید، چون در سال 2014 میلادی هوندا اودیسه با قدرتی 1029 اسب بخاری تقویت شده بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/27
ببخشید اون خانوم لباس سفیده واسه چی کنار HR-V وایستاده ؟؟؟
یکم زیادی ترسناک و زشت نیست، خوب یکم بیاد این طرف تر، ماشین بیچاره کوپ کرده !!
من سوسک می بینم کمتر چندشم میشه تا این زنه !!! واقعا بهتر ازین دیگه نبود ؟؟؟؟
خو همینه که مردم ایران از هوندا فرارین !