موضوعات داغ

موتور سیکلت فوق مدرن لوتوس حراج می شود

عکس مطلب اول
C-01، موتورسیکلت معروف لوتوس که توسط دانیل سیمون، طراح معروف Roborace ساخته و پرداخته شده است، این هفته برای فروش به حراجی می‌رود.
این روزها دانیل سیمون به صورت حرفه‌ای و سخت مشغول طراحی ماشین‌های مسابقه‌ای مستقل رباطی یا به عبارتی "روبوریس" است، اما پیش از این شاهد طراحی موتورسیکلتی فوق العاده از سوی دانیل سیمون بوده‌ایم که حالا قرار است در حراج Mecum واقع در شهرستان "مونتری" آمریکا به فروش برسد. طراحی این موتورسیکلت را در عین سادگی، می‌توان بسیار جذاب و خیره کننده توصیف کرد که براساس اطلاعات ارائه شده، تنها 2 مایل در صفحه کیلومترشمار آن به ثبت رسیده است.
برای فروش این موتورسیکلت، مدیر اجرایی حراجی با در نظر گرفتن این موضوع که موتورسیکلت مد نظر، تمیزترین و کم کارترین موتورسیکلت لوتوس است، قیمتی حدودا 370 هزار دلاری الی 450 هزار دلاری برای آن پیش بینی کرده است، ولی در انتها مشتریان هستند که تعیین می‌کنند این موتورسیکلت خاص لوتوس که تنها به تعداد محدود 100 دستگاهی ساخته شده است، چقدر ارزش دارد.

موتور سیکلت لوتوس


این موتورسیکلت همانطور که گفتیم، تنها به تعداد محدود 100 دستگاهی ساخته شده و به بازار عرضه شده که حداقل مدل کم کارد و تمیز آن به عنوان یکی از نادرترین وسایل نقلیه بازار به شمار می‌روند. گفتنی است که برای این موتورسیلکت از یک پیشرانه 1195 سی سی 175 اسب بخاری استفاده شده که نیروی تولیدی آن توسط جعبه دنده‌‌ای شش سرعته پدالی به چرخ عقب منتقل می‌شود. زیبایی این موتورسیکلت را هم می‌توان علاوه بر سادگی خیره کننده، در خروجی‌های اگزوز صیقل کاری شده، شاسی و بدنه آلیاژ آلومینیومی موتورسیکلت و همچنین رینگ 19 اینچی جلو و 17 اینچی عقب مشاهده کرد.

موتورسیکلت لوتوس


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/3/12
با پولش میشه حداقل دوتا بنزs500خرید