موضوعات داغ

هوندا سیویک هاچ بک نشان داده شد

عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی هوندا ژاپن بلاخره نسخه 2017 از هاچ بک سیویک را نشان داد، خودرویی که قرار است در پاییز پیش‌رو به بازار آمریکا و پس از آن به بازارهای جهانی عرضه شود. گفتنی است که این خودرو به صورت انحصاری از یک موتور توربوشارژر و یک مدل اسپرت سود می‌برد.
این هوندا را می‌توان اولین سیویک 5 دربی معرفی کرد که قرار است برای اولین بار در بازار آمریکا عرضه شود. علاوه بر این، خودروی مد نظر در اولین حضورش در بازار آمریکا قرار است در مدل اسپرت با کد R هم حضور داشته باشد.
بدون مقدمه چینی اگر به سراغ اصل مطلب برویم، در قدم اول به سیستم محرک خودرو خواهیم رسید که تنها از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر شده است. ولی همین یک پیشرانه بر روی تمامی مدل‌‌های خودرو (چهار مدل مختلف) نصب خواهد شد. به عبارتی ساده‌تر، مدل پایه و اصلی هوندا سیویک 5 درب در سه تیپ EX، LX و EX-L عرضه می‌شود که موتورهای محرک آن‌ها قدرتی 174 اسب بخاری و گشتاوری 220 نیوتن متری تولید می‌کند، در صورتی که موتور 1.5 لیتری نصب شده بر روی مدل اسپرت با همان گشتاور 220 نیوتن متری، قادر به تولید نیرویی 180 اسب بخاری است.

اولین تصاویر از هوندا سیویک جدید


نیروی تولیدی موتور هم بر روی تمامی مدل‌ها با جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT و یا بر روی سه مدل LX، اسپرت و EX توسط جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی دریافت و منتقل می‌شود. میزان مصرف سوخت این موتور هم چیزی مابین 6 تا 7 لیتر عنوان شده است.
همانند دو مدل سدان و کوپه از هوندا سیویک، بر روی مدل هاچ بک هم از تجهیزات و امکاناتی مشابه استفاده شده که مهم‌ترین آنان شامل یک صفحه نمایشگر لمسی، گرمکن صندلی‌های جلو، صندلی‌های برقی جلو، سیستم شروع از راه دور (استارت از راه دور) و همچنین در مدل اسپرت شامل چراغ‌های پیشانی LED، سیستم‌های مختلف سنجشی و در نهایت صندلی‌های عقب مجهز به گرمکن می‌شود.

اولین اطلاعات از هوندا سیویک جدید


نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/27
با توجه به این که مشخصات فنی و گونه های موتور سیویک هم ارائه شده است ، می توان این سیویک را با سراتو و یا الانترا 2017 ، در همین مطالب اخیر ، مقایسه کرد و سنجید ..
از گونه های R , RS این خودرو که بگذریم ، فاصله تکنولوژی و مهندسی این کامپکت های پرفروش ژاپنی با خودروهای هم کلاس کره ای در نزد یک فرد خودروشناس و مهندس آشنا به فن طراحی و ساخت ، بسیار بسیار زیاد است و جالب اینست که در طی ده سال اخیر این فاصله ، روز به روز بیشتر شده است..!
در زمینه طراحی و استایل نماهای بیرونی و درونی هم کره ها با وجود استخدام طراحان برجسته غربی ، قافیه را باخته اند و طرح های بی روح و تکراری را عرضه می کنند .
فقط کافی است با دقت به مزدا 3 و سیویک 2017 و نابرادری های کره ای شان نگاه کنید..
1395/5/27
چقدر بی ریخت!!!
1395/5/27
واااااای عجب چیزیه چقدر عشقههههه وای ماشین رویاهام
1395/5/27
خودروهای چینی و ژاپنی ، هر دو و از دو جنبه متفاوت ، با از بین بردن مزیت های صنعت خودرو کره جنوبی ، گور خودروسازهای آنها را می کنند . بزودی شاهد ادغام شرکت های خودروسازی کره جنوبی در خودروسازان بزرگ شرق آسیا همچون نیسان ، هوندا و دانگ فنگ خواهیم بود .
1395/5/27
جیگر باباست...بی ریخت پرایدته که هر روز لنگش میکشی!
1395/5/27
سلام من میخام ماشین بخرم ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنید بین سوناتا ۲۰۰۷ ، سراتو ۲۰۱۱ ، مگان اتومات ۹۱, مزدا 3 88 موندم کدوم رو بگیرم ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ
1395/5/27
هوندا یکی از سه برند عالی خودرو ساز ، ژاپنه.
هوندا سیویک هاچبک واقعا خوشگله . یه چند سالی بود ژاپنی ها تو طراحی زیاد خوب کار نمیکردن ولی جدیدا همه برنداش واقعا عالی کار کردن تو طراحی. حالا دیگه هم کیفیت عالی ژاپنی رو داری و هم طراحی عالی.
1395/5/28
طراحی عالی متناسب با روح ماشین،هاچبک اقتصادی اسپرت!فنی هم که اسم کمپانی هوندا کفایت می کنه،کاش ایران بیاد با قیمت معقول.