موضوعات داغ

آگرا XS، نسخه‌ای ویژه از کونیخ زگ با 1160 اسب بخار قدرت

عکس مطلب اول
کونیخ زگ برای حضور در هفته خودرویی مونتری واقع در کالیفرنیا که در کنار ساحل "Pebble" برگزار می‌شود، نسخه‌ای ویژه از مدل "آگرا" با کد XS معرفی کرد. خودرویی که بیشتر گونیخ زگ آگرا RS است، ولی با یکسری تغییرات و بروزرسانی‌ها که جذابیت بیشتری به خود گرفته است.
براساس تقویم جشنواره، هفته خودرویی مونتری ( به همراه حراجی ) قرار است از جمعه همین هفته کار خود را در کالیفرنیا آغاز کند. در این جشنواره بیشتر خودروهای کلاسیک با ارزشهای چند میلیون دلاری حضور پیدا می‌کنند، ولی از خودروهای مدرن قرار است کونیخ زگ پرچمداری کند. در سال 2011 میلادی هم کونیخ زگ یک دستگاه آگرا با خود آورده بود و دو سال پیش یعنی 2014 هم یک دستگاه کونیخ زگ وان: 1 در این جشنواره حضور پیدا کرده بود.
همانطور که گفتیم، کونیخ زگ آگرا XS اساسا فقط یک دستگاه آگرا RS است، اما به نوعی خاص‌تر از آن خواهد بود که اولین آن می‌تواند مناسب‌تر بودن XS برای بازار و استفاده بر روی جاده‌های ایالت متحده باشد. در کنار آن هم یک سری بروزرسانی‌ها در خارج و داخل خودرو اعمال شده که بزرگ‌ترین آن مربوط به رنگ آمیزی ترکیبی نارنجی/ مشکی بدنه و همچنین اسپویلری بزرگ‌تر در انتهای بدنه می‌شود. فضای داخلی کابین هم به روکش‌های چرمی آلکانتارا، دوخت‌های نارنجی رنگ و کنسول وسط فیبرکربنی مزین شده است.
گفتنی است که موتور محرک این خودرو بدون تغییر، همان پیشرانه 5 لیتری 8 سیلندر توربودوقلو به همراه جعبه دنده‌ای 7 سرعته (مجهز به پدال های پشت فرمان) است که می‌تواند قدرتی 1160 اسب بخاری تولید کند. با تجهیزات اضافه نیز همچنان وزن خشک خودرو حدود 1395 کیلوگرم بدست آمده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/28
اين ماشين زيبا ترين سوپر اسپورتي كه ديدم يه سوئدي خوشتيپ
قدرت و طراحي و ارگونومي عالي