موضوعات داغ

سنگ یانگ کوراندو با موتور جدید به انگلیس می‌رود

عکس مطلب اول
قدمت نام و برند سانگ یانگ "کوراندو" به سال 1983 میلادی باز می‌‌گردد و آخرین نسل از کراس اوور جمع و جور شرکت سانگ یانگ هم در سال 2010 میلادی معرفی شده است، ولی هرچند وقت یکبار شاهد یکسری بروزرسانی‌ها بر روی این مدل برای حفظ بقا و بازار فروشش هستیم که آخرین آن مربوط به ارائه یک پیشرانه جدید می‌شود.
موتور جدیدی که برای سانگ یانگ کوراندو در نظر گرفته شده است را می‌توان یک موتور توربودیزل در حجم 2.2 لیتری معرفی کرد که برای داشتن آن بر روی سانگ یانگ کوراندو، می‌بایست مبلغی 17 هزار و 955 پوندی را هزینه کرد. این موتور طبق اطلاعات سانگ یانگ موتور کره جنوبی، با کد E-XDi220 شناخته خواهد شد که می‌تواند 175.5 اسب بخار قدرت و گشتاوری 400 نیوتن متری در دور موتور 1400 تحویل خروجی دهد.
در مقایسه با موتور دیزلی قبلی، این موتور مقدار گازهای CO2 آن در هر کیلومتر به 139 گرم کاهش پیدا کرده است و در کنار آن، مقدار مصرف سوخت موتور هم به ازای هر صد کیلومتر کارکرد، به 5.3 لیتر در سیکل ترکیبی رسیده است.
علاوه بر این‌ها، می‌توان موتور دیزلی 2.2 لیتری را با دو جعبه دنده مختلف هم سفارش داد. اولی جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی که نیروی تولیدی موتور را تنها به چرخ های جلو، سپس جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک که نیروی تولیدی موتور را پس از دریافت و تبدیل، به هر چهارچرخ خودرو ارسال می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/5/28
با موتور ۲۰۰۰ بنزینی هم به ایران بدن!