موضوعات داغ

مونتاژ موتور تویوتا در 2 دقیقه + فیلم

عکس مطلب اول
موتور 4A-GE در محصولات تولیدی تویوتا، یک جواهر چهار سیلندر 1.6 لیتری با 16 سوپاپ به شمار می‌رفت که بر روی ماشین‌هایی نظیر تویوتا سلیکا، تویوتا MR2 و یا حتی تویوتا کرولا در دهه 80 میلادی مورد استفاده قرار می‌گرفت. این موتور در داخل کشور خودمان هم یافت می‌شود و در برخی موارد، تیونرهای داخلی برای افزایش قدرت خروجی، از این موتور بر روی خودروی های مورد نظر خود استفاده می‌کنند، حال در انتهای مطلب یک فیلم در رابطه با این موتور آپلود شده که در عرض تقریبا 2 دقیقه، موتور 4A-GE تویوتا را مرحله به مرحله مونتاژ می‌کند، ولی به روشی کاملا متفاوت که در ادامه نظاره‌گر آن خواهید بود.
این موتور همانطور که گفتیم، حجمی 1.6 لیتری داشته و از 16 سوپاپ بهره‌مند است که می‌تواند در حداکثر کارایی خود، نیرویی 115 اسب بخاری تولید و به خروجی منتقل کند. البته این قدرت در سری جدید موتورهای 4A-GE بدست می‌آید، زیرا در نسخه جدید به نسبت مدل اولیه، نسبت تراکم به 10.4:1 رسیده، فنرهای سوپاپ بروزرسانی شده و همچنین سیلندر و محفظه احتراق آن هم حدودا نیم (0.5) میلی متر بزرگ‌تر شده است.
به بحث اصلی برگردیم، در این ویدیو حدودا 2 دقیقه‌ای شما به تماشای یک ویدیو کاملا سرگرم کننده خواهید نشست که موسیقی متن آن متناسب با دهه 80 میلادی انتخاب شده که مخاطب را واقعا به آن حال و هوای گذشته می‌برد. شما مخاطبان خودروبانک می‌توانید در ادامه به تماشای این ویدیو بپردازید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد