موضوعات داغ

معجزه تکنولوژی در پورشه پانامرا جدید + فیلم

عکس مطلب اول
در تیرماه سال جاری بود که کمپانی خودروسازی پورشه از نسل دوم پانامرا توربو رونمایی کرد. حال با توجه به اینکه نسل دوم پورشه پانامرا حدودا 2 یا 3 ماه دیگر به بازار عرضه می‌شود، فیلم‌های متعددی در راستای تبلیغ این خودرو در فضای مجازی منتشر می‌شود که جدیدا یکی از آن‌ها را در انتهای مطلب برای شما خوانندگان خودروبانک آماده کرده‌ایم.
پیش از این هم در قالب یک ویدیو حدودا 20 دقیقه‌ای (که الان به صورت تقطیع شده برای شما آپلود شده است)، کمپانی خودروسازی پورشه به تشریح کامل تفاوت‌های بین دو نسل اشاره کرده بود که شامل تجدید نظرهای مکانیکی فضای داخل کابین و بیرون از آن، نصب یک صفحه نمایشگر جدید 12.3 اینچی با آخرین سیستم مدیریت ارتباطات پورشه (PCM)، سرعت سنج آنالوگ مرکزی در کنار صفحه دیجیتال 7 اینچی داخل کابین و همچنین یک سیستم صوتی قدرتمند 1455 واتی با 21 بلندگوی استریو می‌شود که توان تولید حجمی 126 دسی بل را دارند.
جهت یادآوری هم باید گفت که در بخش فنی این ماشین از پیشرانه‌های مختلف توربوشارژر استفاده شده است تا سه مدل پانامرا 4S، پانامرا توربو و پانامرا 4S دیزلی بدست آید.
برای مدل پانامرا 4S در کنار سیستم چهارچرخ محرک و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه PDK، یک پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر BiTurbo در نظر گرفته شده که قدرت تولیدی آن به 434 اسب بخار و گشتاور آن به 550 نیوتن متر می‌رسد که در حالت اسپرت می‌تواند شتابی صفر تا صد 4.2 ثانیه‌ای را به ثبت رساند.
برای مدل پانامرا توربو هم یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری BiTurbo کنار گذاشته شده که با قدرت 542 اسب بخاری و گشتاور 770 نیوتن متری می‌تواند در عرض تنها 3.6 ثانیه، خودرو را از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. این مدل هم از سیستم چهارچرخ محرک و یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه سود می‌برد.
آخرین مدل یعنی پورشه پانامرا 4S دیزلی هم با مشخصاتی یکسان در انتقال قدرت، به پیشرانه‌ای هشت سیلندر BiTurbo دیزلی مجهز شده که برای بدست آمدن شتابی صفر تا صد 4.3 ثانیه‌ای، حداکثر 416 اسب بخار قدرت و 850 نیوتن متر گشتاور را روانه خروجی خودرو می‌کند.
در آخر هم کمپانی خودروسازی پورشه اعلام کرده که این نسل جدید را با قیمت پایه 113 هزار و 27 یورویی به بازار عرضه خواهد کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/12
من به عنوان يك طرفدار مغرور خودروهاي انگليسي بعد از ديدن اين پورشه كم اوردم و برگشتم به اتحاديه اروپا😐😐😐
1395/6/13
من عاشق پورشه هستم . صنعت آلمان بی رقیب هست.
1395/6/13
قيمتش هم خيلي قشنگه ... به نظرتون يه كارگر ، يه كارمند ، يه مهندس ، يه پزشك چقدر بايد تو خوده اتحاديه اروپا كار كنه تا يكي از اينا بخره ؟
1396/5/17
مهندس حدود نهایت 4 سال

دکتر 2 سال

کارمند 15 سال

در ضمن توی آلمان برای خرید خودرو آلمانی نصف قیمت خودرو رو دولت پرداخت می کنه برای حمایت از صنعت ملی