موضوعات داغ

افزایش قدرت ماکان توربو توسط پورشه

عکس مطلب اول
پورشه ماکان توربو با یک بسته تقویتی شرکتی به بازار عرضه خواهد شد. بسته‌ای که به صورت اختیاری می‌توان در زمان خرید پورشه ماکان توربو برای خودروی خود سفارش داد.
براساس جزییات ارائه شده از سوی پورشه، این بسته تقویتی می‌تواند با افزایش حدودا 40 اسب بخاری قدرت و همچنین افزایش 49 نیوتن متری گشتاور، باعث تولید حداکثر سرعتی 440 اسب بخاری و گشتاوری 600 نیوتن متری از پیشرانه محرک این ماشین شود. بسته تقویتی مذکور همچنین بر روی پیشرانه توربوشارژر این برند، یعنی موتور 3.6 لیتری شش سیلندر BiTurbo نصب و عرضه خواهد شد.
با افزایش این قدرت و گشتاور، در خروجی انتقال قدرت هم شاهد بهبودهای قابل توجهی هستیم. تا پیش از این در مدل‌های استاندارد پورشه ماکان توربو شاهد شتاب صفر تا صد 4.2 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 264 کیلومتر بر ساعتی بوده‌ایم، ولی حالا که 40 اسب بخار قدرت به مجموع توان پیشرانه اضافه شده است، می‌توان با کاهش 0.2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید و با افزایش 8 کیلومتری سرعت، با حداکثر سرعت 272 کیلومتر بر ساعت به راه خود ادامه داد.
علاوه بر تقویت پیشرانه، شرکت سازنده یکسری بروزرسانی‌های فنی را هم در نظر گرفته است که در این رابطه پورشه به کاهش وزن شاسی، ترمزهای جدید، سیستم تعلیق اسپرت بادی و سیستم اگزوز اسپرت اشاره کرده است که سیستم ترمزی آن به دیسک‌های بزرگ‌تر 390 میلی متری با شش پیستون در جلو مجهز شده و سیستم تعلیق هم باعث کاهش ارتفاع 10 میلی متری خودرو نسبت به زمین شده است.
این بروزرسانی‌های نسبتا گسترده که باعث تقویت بخش‌های مختلف خودرو شده، از طرفی هم قیمت این شاسی بلند را تقویت کرده است تا قیمت تمام شده آن از 76هزار دلار به 86 هزار و 445 دلار جهش پیدا کند.

توضیحات


نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/13
آلمانیا فوق تخصص شتاب دارن! از ی قدرتایی ی صفر تا صدایی میکشن بیرون تو مغز ادم جا نمیشه! شتاب این اندازه ی سوپر اسپرت ال اف سی لکسوسه! البته خودم عاشق ژاپنیام ولی حقیقته دیگه
1395/9/6
عزیز دل پس گودزیلا چی چی هست
1395/9/6
درسته که سگمنت این خودرو با نیسان گودزیلا فرق داره ولی منظورم اینه که ژاپن هم تو شتاب های خودروشون خیلی موفق هستن و رقابت میکنن با المانیا...