موضوعات داغ

وقتی بازیکنان لسترسیتی ماشین خود را نمی‌شناسند

عکس مطلب اول
بازیکنان باشگاه لسترسیتی برای شناخت اتومبیل‌های خود (BMW i8s) با یک چالش جدی مواجه هستند، به شکلی که چهارتا از بازیکنان این باشگاه در تلاش برای تعویض اتومبیل خود به رنگ دیگری هستند.
پس از شکست در بازی اول و دریافت یک تساوی صفر- صفر مقابل آرسنال، هفته گذشته باشگاه لسترسیتی اولین پیروزی خود را در فضل جدید با نتیجه 2-1 مقابل "سوانسی" تجربه کرد تا این تیم بار دیگر به فرم فصل قبل خود یعنی فصل 2015-2016 بازگردد. فصلی که در آن لسترسیتی موفق به تصاحب جام انگلیس شد.
قطعا قهرمانی فصل قبل برای لسترسیتی یک اتفاق بسیار بزرگ به شمار می‌رود، اما در فصل جدید بازیکنان لسترسیتی برای رفتن به تمرینات باشگاه با یک مشکل کوچک مواجه شده‌اند. به عنوان پاداش قهرمانی فصل قبل، باشگاه لسترسیتی به تمامی بازیکنان خود یک دستگاه بی.ام.و i8s هدیه داده است، ولی این ماشین‌ها از یک ایراد مشترک بهره‌مند هستند و آن هم رنگ بدنه مشترک آنان است که برای تطابق با رنگ باشگاه تهیه شده‌اند. به همین دلیل بازیکنان این باشگاه وقتی با هم از ورزشگاه خارج می‌شوند، برای شناسایی ماشین‌های خود با مشکل مواجه می‌شوند.
در این خصوص، بازیکنانی همچون "وس مورگان"، "جفری شلوپ"، "ریاض محرز" و "دانی سیمپسون" در تلاش برای تعویض اتومبیل خود به رنگ دیگری هستند.
در مجموع 19 خودروی بی.ام.و i8s به عنوان پاداش، هرکدام به ارزش 139 هزار و 400 دلار به بازیکنان این باشگاه اهدا شده است. البته بازیکنان این باشگاه 23 نفر بوده‌اند، ولی "انگولو مانته" در فصل جاری به تیم چلسی پیوسته است، اخباری در خصوص جدایی "یوهان بن علوان" به گوش می‌رسد، "آندری کراماویچ" به تیم هافنهایم پیوسته و در آخر هم "جوی دودو" قصد رفتن از باشگاه لسترسیتی را دارد، به همین دلیل باشگاه لسترسیتی به این چهار بازیکن خودرویی اهدا نکرده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/13
اگه خواستن بدن به من. خودم این مشکل رو که مشکل کمی هم نیست رو حل می کنم. با پلاک کردنش!
1395/6/13
صد رحمت به تيم ملي فوتبال چارلي چاپلين انگليس. اينا ديگه كي هستن؟!! همه ي رنگ؟!!!
1395/6/14
آخ آخ داغ دلم تازه شد.میفهمم چی میگی.منم همیشه این مشکلو با پرایدم دارم!
1395/6/14
دغدغه هاشون تو حلقم
1395/10/17
ناموسا خیلی سخته زندگیشون..خیلی فشار روحی دارن واس اینکه رنگ آی 8شون
ابیه..خخخ دهنتون سرویس