موضوعات داغ

محصولات DS شرکتی ویرایش شدند

عکس مطلب اول
DS پرفورمنس لاین، شرکت زیر مجموعه DS که به ویرایش محصولات تولیدی این کمپانی می‌پردازد، در یک پروژه مشترک از مدل‌های خاص و ویژه DS3، DS3 کابریو، DS4 و DS5 رونمایی کرد که قرار است به ترتیب با قیمت‌های 17 هزار و 900 پوندی، 21 هزار و 600 پوندی و 30 هزار پوندی به مشتریان عرضه شود.
این چهار خودروی ذکر شده با حفظ بخش قدرتی خود، تنها در طراحی ظاهری و امکانات رفاهی شامل یکسری بروزرسانی‌ها شده‌اند. به این ترتیب در بخش مولد قدرت دو مدل خودروی DS3 استاندارد و کابریو، همچنان شاهد فعالیت موتور 1.2 لیتری بنزینی توربوشارژر با دو قدرت 110 اسب بخاری و 130 اسب بخاری و همچنین پیشرانه‌ای 1.6 لیتری توربودیزلی با خروجی قدرت 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری هستیم.
برای دو مدل DS4 و DS5 نیز همچنان پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی 210 اسب بخاری و پیشرانه 2 لیتری دیزلی 180 اسب بخاری تولید قدرت می‌کنند که مشترکاً برای انتقال نیروی تولیدی خود از یک جعبه 6 سرعته اتوماتیک استفاده می‌کنند.
به بحث اصلیمان برگردیم، داشتیم می‌گفتیم که این شرکت برای طراحی ظاهری این ماشین، چه در داخل و چه در خارج کابین یکسری بروزرسانی‌ها را در نظر گرفته است که تغییرات خارجی آن شامل رینگ‌های براق آلیاژی با لوگوی قرمز رنگ DS در مرکز آن، هفت رنگ جدید بدنه برای دو مدل DS3، شش رنگ جدید بدنه برای DS4، پنج رنگ جدید بدنه برای DS5، قاب چراغ تاریک‌تر، نصب لوگوی DS پرفورمنس لاین بر روی درب خودرو و در مقابل کاپوت موتور و... می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/15
این برند خوب یا بد هر چی که هست توی ایران شکست خورده.روزانه 70-90 کیلومتر توی طهران رانندگی می کنم هنوز یک دونه هم ندیدم.
چه مشکلاتی سرراهش هست نمی دونم اما برای بار هزارم میگم با یک مغازه توی یک گوشه شهر نمیشه گفت نمایندگی فلان برند.دست کم باید 10-20 تا توی شهر های بزرگ راه اندازی بشه که فروش و خدمات پس از فروش درست حسابی ارائه بده ملت بعدش می خرن.یکی از اصلی ترین برگ های برنده کره ای ها همینه.تقریبن اندازه سایپا نمایندگی دارن توی پایتخت.