موضوعات داغ

لهستان به کشورهای دارای تکنولوژی خودروسازی هیبریدی پیوست

عکس مطلب اول
شرکت ورشو موتور متعلق به کشور لهستان، با هدف پیوستن به بازار رو به رشد خودروهای دوست دار محیط زیست الکتریکی، کانسپت سدان لوکس خود را با سیستم محرکی الکتریکی رونمایی کرد.
برای توسعه این خودرو، طراحان ورشو موتور از پری دریایی (طبق ادعای خودشان) الگوبرداری کرده اند و قرار است نسخه‌ای ساخته شده از آن را به صورت زنده در یکی از نمایشگاه بین المللی به نمایش عمومی درآورند. البته توسعه و تولید این خودرو بسته به شرایط بازار دارد و شرکت سازنده این خودرو اعلام کرده در صورت پذیرش بالقوه خریداران، نسبت به تولید و توسعه مدل‌های بیشتر این خودرو اقدام خواهد کرد. البته فعلا تعداد محدود 50 دستگاهی برای تولید این ماشین برنامه ریزی شده که قرار است پس از سال 2018 میلادی تولید شود.
مهم‌ترین چیزی که در این خودرو باعث جلب توجه رسانه‌های بین المللی شده است، سیستم محرک الکتریکی آن خواهد بود که در صورت تایید تولید و استفاده در بازار، می‌تواند آغازگر یک انقلاب به تمام معنا در صنعت الکتریکی‌ها باشد. براساس اطلاعات محدودی که توسط "ورشو موتور" ارائه شده است، این اتومبیل به یک موتور درون سوز بنزینی کوچک تنها برای تولید برق باتری‌ها و همچنین به یک سیستم محرک الکتریکی (بدون ذکر تعداد موتورهای الکتریکی) مجهز شده است.
طبق گفته‌های شرکت سازنده، اگر تنها با تکیه بر باتری‌های مجموعه به رانندگی بپردازید، تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها می‌توانید مسافتی حدودا 350 کیلومتری را طی کنید، ولی اگر در کنار باتری‌های مجموعه، ژنراتور کوچک بنزینی را هم بکار بیاندازید، می‌توانید با جبران شارژ از دست رفته باتری‌ها (تا زمانی که باک ژنراتور جوابگو باشد) به حداکثر محدوده حرکتی 850 کیلومتری دست پیدا کنید.
اگر هم این خودروی مفهومی به مرحله تولید برسد. علاوه بر امکانات متعددی که برای آن در نظر گرفته خواهد شد، براساس ادعای شرکت سازنده می‌توان به صورت دلخواه اقدام به سفارشی سازی فضای داخل کابین آن کرد.

خودرو هیبریدی ساخت لهستان


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/14
سلام ایران پیش بینی کرده در 500 سال اینده به تکنولوژی ساخت باطری و در 10000 سال اینده به ساخت ماشین میرسه بچه تا اون روز صبر کنید تولید ملی بخرید