موضوعات داغ

عرضه پکیج مشکی توسط داچیا را برای داستر

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی داچیا که محصولی مشترک با کمپانی خودروسازی رنو، یعنی کراس اوور "داستر" دارد، در قالب بسته ویرایشی، امکان پیاده سازی یکسری تغییرات ظاهری را بر روی کراس اوور داستر فراهم آورده است.
در بسته‌ای که داچیا برای داستر ارائه کرده است، عموما برخی از قسمت‌های ظاهری این خودرو به رنگ مشکی در خواهند آمد،به این صورت که حالا در این خودروی کراس اوور شاهد مشکی شدن ستون‌های پنجره، لبه گلگیرها، قسمت زیرین آینه‌های جانبی، رکاب زیر درها و همچنین جلوپنجره مشبک رادیاتور موتور هستیم. به غیر از قسمت‌های دائما چسبیده به خودرو، رینگ‌های 16 اینچی آلیاژی هم در این بسته ویرایشی به رنگ مشکی براق درآمده‌اند.
قیمت کلی داستر ویرایش شده با پیشرانه‌ای توربوشارژر 125 اسب بخاری TCE هم حدود 17 هزار و 100 یورو عنوان شده است، در حالی که نیروی تولیدی موتور تنها به سمت چرخ‌های جلو هدایت می‌شود، ولی اگر می‌خواهید که نیروی موتورتان را به هر چهارچرخ ماشین ارسال کنید، می‌توانید با پرداخت 2 هزار یورو هزینه بیشتر صاحب یک داچیا داستر چهارچرخ محرک شوید.
این خودرو با پیشرانه 110 اسب بخاری دیزلی DCI هم در مدل محور جلو محرک با قیمتی 17 هزار و 800 یورویی و در مدل چهارچرخ محرک با قیمتی 19هزار و 800 یورویی به متقاضیان عرضه خواهد شد.
داچیا برای مشتریان کم بضاعت خود هم نسخه‌ای ارزان قیمت 11 هزار و 990 یورویی بدون آپشن های زیاد را هم در نظر گرفته که به پیشرانه ای تنفس طبیعی 115 اسب بخاری و سیستم انتقال قدرت محور جلو محرک 4X2 مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد