موضوعات داغ

تویوتا لندکروزر سری 70، افسانه تمام نشدنی + فیلم

عکس مطلب اول
به سال 1984 میلادی بازگردیم، شرکت خودروسازی تویوتا در این سال به مناسبت سالگرد 25 سالگی برند "لندکروزر"، سری 70 را جایگزین سری 40 می‌کند تا اینکه پس از گذشت تقریباً 32 سال، همچنان شاهد استمرار تولید این برند در جهان باشیم.
لندکروزر سری 70 که از آن به عنوان یک افسانه تمام نشدی یاد می‌شود، حقیقتاً در نقاط مختلف جهان توقف تولید شده و حالا دیگر نسل‌های جدید آن به بازار عرضه می‌شود، ولی یک کشور وجود دارد که همچنان به تولید این خودرو استمرار می‌ورزد.
استرالیا، سرزمین کانگروها را می‌توان تنها کشوری نامید که همچنان تویوتا لندکروزر سری 70 را با یکسری بروزرسانی‌ها تولید و به بازار عرضه می‌کند. در این رابطه سخنگوی تویوتا استرالیا می‌گوید که این ماشین هنوز که هنوز است چهره‌ای قابل اعتماد در ذهن بسیاری از مردم استرالیا دارد و همین مورد باعث شده تا خط تولید این برند همچنان در استرالیا با تولید دو مدل شاسی بلند چهار درب 76 و وانت لندکروزر 79 فعال باشد.

تویوتا لندکروزر

بخشی از بروزرسانی‌های این ماشین مربوط به پیشرانه محرک آن می‌شود که حالا با تغییراتی اساسی، از یک پیشرانه توربودیزل 4.5 لیتری هشت سیلندر تشکیل شده است. در این راستا، انژکتورهای پاشش سوخت این موتور اصلاح شده، یک فیلتر هوای بهتر مورد استفاده قرار گرفته و همچنین اطلاعات ECU موتور بروزرسانی شده است تا سطح آلایندگی این پیشرانه با استانداردهای یورو 5 تطابق داده شود.
دیگر بخش مهم همگام سازی این خودرو هم مربوط به سیستم‌های ایمنی آن می‌شود. با وجود اینکه قدمت سری 70 به دهه 80 میلادی برمی‌گردد، ولی برای آن کیسه‌های هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو، ایربگ‌های زانویی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک ترمز، سیستم کروز کنترل، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و در آخر هم سیستم کمک حرکتی در سربالایی‌ها در نظر گرفته شده است تا در ظاهر یک پیرمرد فرتوت، ولی در باطن یک جوان شاداب به نظر آید.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/16
کاش تو ایرانم مونتاژ میشد،با قیمت مناسب
1395/6/17
من سرباز مرزبانی هستم و در قسمته ما به تعداد 6 عدد دقیقا همین و اینکه وانتش هستش و 8سیلندر و اگه اشتباه نکنم 4.5 لیتری هستش و وقتی دور موتورش بالا میره صدایه اسپرت و جذابی هم داره و تو سخت ترین شرایط کوه و ارتفاعات با شیب بسیار زیاد رو به راحتی میگزرونه و.... با دیدنه این چیزا واقعا حیرت انگیز بودش و در کل معرکس و تو افرود و شرایط سخت هایلوکس و حتی اف جی کروز در برابرش هیچ هستن مخصوصا وانتش....و تو ایران فقط دو مورد شخصی دیدم سمته نهبندان و گزیگ (خراسان جنوبی) که باهاش مواد مخدر حمل میکردن و در کل اونطور ک شنیدم فروشش در ایران ممنوعه و اگه باشه در اختیار قاچاقچیان و داعش هستش.....!!!!
1395/11/15
دیگه اینطور که شمام میگی نیست فروشش،من تو کرمان یه شخصیشو دیدم کسیم گیر نداد بهش
1397/2/18
سلام جهت اطلاع موتور 4500ccشش سیلندر وی شکله بعد هایبوکس موتورش 2700cc واف جی کروز هم 4000ccاینا به گردش هم نمیرسن انشاءالله کیف کنی باهاش
1397/3/5
بابا مهاباد حداقل ۱۰۰۰ تا از اینا داره البته بیشترشون قاچاقچین
1396/3/1
چرا رودری هاش مال پرایده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮
1397/2/18
عزیز رو دری پراید از رو این درس شده
1397/4/19
مدل 1991 را دارم مشکی سند رسمی سفارش امارات هستش 2400cc سانروف و ائینه و دربها فول ،بوژین و مندل ،سرحال و زیبا در میاندوآب .
1397/6/2
سلام،من هم اوراقی ۳۰ تا کارکرد دارم خیلی تمیز آرجی ۷۷ مشتری نداری