موضوعات داغ

آفرود سواری با پورشه کاین توربو + فیلم

عکس مطلب اول
اصولا شاسی بلندهایی مثل پورشه کاین توربو، بنتلی بنتایگا و دیگر خودروهای از این قبیل، معمولا به عنوان یک خودروی شاسی بلند لوکس یا شاسی بلند اسپرت شناخته می‌شوند که خیلی کم از آن‌ها در مسیرهای خارج از جاده‌ای صعب العبور استفاده می‌شود، اما به تازگی یکی از وبسایت‌های خارجی فعال در حوزه خودرو یک دستگاه پورشه کاین توربو را پیدا کرده و با آن به آفرود سواری رفته است تا ثابت کند که خودروهای لوکس و اسپرت هم قابلیت آفرود دارند و فقط برای کلاس گذاشتن نیستند.
خودرویی که از پورشه برای آفرود سواری انتخاب شده است، شاسی بلند کاین توربو متعلق به سال 2002 میلادی است و در فیلمی که انتهای مقاله برای شما بارگذاری کرده‌ایم، نشان می‌دهد که این ماشین علاوه بر اسپرت بودن، قابلیت آفرود بسیار خوبی هم دارد و همچنین اثبات کند که فرزندانش (مدل‌های بالاتر پورشه کاین) با تجهیزات و فن آوری‌های بیشتر هم می‌توانند آفرود کاران خوبی باشند.
در کنار جذابیت آفرود سواری، صدای اگزوز این ماشین هم بسیار لذت بخش بوده و جذابیت خاصی به فیلم داده است. صدایی که از احتراق مخلوط سوخت و هوا در داخل سیلندر موتور 4.5 لیتری V8 پورشه کاین بدست میآید. با انجام این احتراق، حداکثر نیروی 450 اسب بخاری و گشتاور 620 نیوتن متری بدست میآید تا پورشه کاین در عرض حدودا 5.3 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و همچنین به حداکثر سرعتی 265 کیلومتر بر ساعتی دست پیدا کند.
در ادامه میتوانید فیلم آفرود نوردی پورشه کاین توربو که توسط تیم خودروبانک برای شما خوانندگان بارگذاری شده است را تماشا کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/19
خواهشن فیلم ها رو با دوبله یا زیر نویس بزارید
1395/6/20
عاشقشم. عاشق صداشم. و عاشق هیبتش. بارها از نزدیک دیدمش. حتی هنگام درگ. کاش اینهمه ناعدالتی نبود