موضوعات داغ

رونمایی آگرا RSR توسط کونیخ زگ

عکس مطلب اول
تقریبا هفته گذشته بود که شرکت خودروسازی سوئدی کونیخ زگ اولین خودروی آگرا RS را به مشتریان اروپایی خود تحویل داد، اما حال برپایه آگرا RS، خودرویی اختصاصی برای ژاپنی‌ها با کد RSR رونمایی شده است که یکسری ویژگی‌های متمایز نسبت به RS دارد.
در حال حاضر کونیخ زگ آگرا RS به صورت محدود، تنها به تعداد 25 دستگاه ساخته خواهد شد که همگی آن‌ها به فروش رفته و قرار است تا پایان سال جاری میلادی تمامی آنان به مشتریان تحویل داده شود. در مورد تعداد تولید کونیخ زگ آگرا RSR چیزی گفته نشده است، ولی قطعا این خودرو هم بسان RS به تعداد محدود تولید، و به بازار ژاپن با قیمتی بیش از 1.65 میلیون دلاری عرضه می‌شود.
باتوجه به اینکه یکسری بروزرسانی‌ها برای ظاهر این خودرو در نظر گرفته شده است، اما در بخش مولد قدرت این ماشین هیچ گونه تغییری احساس نشده است. بدین صورت که همچنان برای تولید نیروی محرکه کونیخ زگ آگرا، از پیشرانه‌ای 5 لیتری هشت سیلندر BiTurbo با حداکثر قدرتی 1160 اسب بخاری و گشتاوری 1280 نیوتن متری استفاده شده که می‌تواند شتاب صفر تا 300 کیلومتر بر ساعت را در عرض 14 ثانیه و همچنین شتاب صفر تا 400 کیلومتر بر ساعت را هم در عرض 20 ثانیه پر کند.
همانطور که گفتیم، هنوز اطلاعاتی از قیمت و تعداد تولیدی این خودرو ارائه نشده است، ولی با توجه به قیمت 1.65 میلیون دلاری آگرا RS، می‌توان انتظار قیمتی بیش از این را داشت.

کونیخ زگ آگرا آر اس آر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد