موضوعات داغ

اولین تصاویر رسمی از نسل جدید هیوندای ورنا

عکس مطلب اول
هفته گذشته، شرکت خودروسازی هیوندای جدیدترین نسل از هیوندای "ورنا" را با چهره‌ای دگرگون شده در نمایشگاه خودرویی "چنگدو" چین رونمایی کرد و قرار است خط تولید آن در کشور چین و برخی دیگر از کشورهای جهان دنبال شود.
این خودرو پیش از این که در بازار چین عرضه شود، قرار است از سال آینده وارد چرخه تولید سایت هیوندای در کشور هند شود و اولین بار هم در میان بازارهای جهانی، در بازار هند عرضه می‌شود تا پس از آن دیگر کشورها شروع به تولید و عرضه کنند. براساس اطلاعاتی که از شعبه هندی هیوندای بدست آمده است، نسل جدید هیوندای ورنا در مدل پایه با قیمت 9 هزار روپیه و همچنین مدل فول آپشن آن با قیمت 14 هزار روپیه در بازار هند عرضه خواهد شد.

هیوندای ورنا جدید


برای طراحی و تولید نسل جدید، طراحان ورنا طول ماشین را نسبت به نسل گذشته 5 میلی متر بیشتر کرده است، عرض ماشین را 28 میلی متر افزایش داده‌اند و همچنین فاصله بین دو محور را هم حدود 30 میلی متر اضافه کرده‌اند. بنابراین برای ساخت نسل جدید هیوندای ورنا، از طول کلی 4380 میلی متری، عرض 1728 میلی متری، ارتفاع 1460 میلی متری و همچنین فاصله بین دو محور 2600 میلی متری استفاده شده است.
نیروی پیش برنده نسل جدید هیوندای ورنا هم از سوی 4 موتور مختلف بنزینی و دیزلی تامین می‌شود که برای انتقال نیروی آنان از سه جعبه دنده 6 سرعته دستی، 5 سرعته دستی و همچنین 6 سرعته اتوماتیک ( تنها بر روی موتورهای 1.6 لیتری) کمک گرفته شده است. پیشرانه‌های ذکر شده هم به ترتیب زیر هستند.
- موتور 1.4 لیتری بنزینی با قدرت 105 اسب بخاری و گشتاور 135 نیوتن متری
- موتور 1.6 لیتری بنزینی با قدرت 121 اسب بخاری و گشتاور 155 نیوتن متری
- موتور 1.4 لیتری دیزلی با قدرت 89 اسب بخاری و گشتاور 220 نیوتن متری
- موتور 1.6 لیتری دیزلی با قدرت 126 اسب بخاری و گشتاور 260 نیوتن متری.

هیوندای ورنا جدید

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/19
ظاهرش واقعا عالی جلو و عقب ماشین مخصوصا زیبا شده ولی داشبورد به جزابی ظاهر بیرون نیست شایدم عکسش بی کیفیت این طور فکر می کنم
1395/6/19
فرم کلی خودرو خیلی شبیه به ام جی 6 شده ... طرح چراغ های جلو و جلو پنجره ( اتصال چراغ های جلو به جلو پنجره ) هم از بعضی خودرو های کیا الگوبرداری شده با اینکه میدونم طراح ارشد هر دو کمپانی یکی هست
در کل خودروی زیبایی هست
واسه بازار ضعیف انتخاب خیلی خوبی میتونه باشه
1395/6/19
هیوندای حرف نداره.
1395/6/20
سلام،
قیمتهای که برای فروش ماشین ذکر شده اشتباه هستند. 9 هزار روپیه معادل 450 هزار تومان می شود!
1395/6/21
البته این نظر من هست ولی با این که خودن هیوندای سوار هستم به شدت با اینکه جلو پنجره جلوی سپر قرار بگیره مشکل دارم توی همه برند ها.
یعنی چی؟سپر این ماشین ها کجاست؟با کوچکترن برخردی حتادر موقع پارک کردن باید جلو پنجره آسیب ببینه؟!این چه ایده ایی آخه؟