موضوعات داغ

ﻋﺰم رﻧﻮﭘﺎرس ﺑﺮاي ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﻗﻄﻌﻪ ﺳﺎزي اﯾﺮان

عکس مطلب اول
همایش یک روزه انجمن قطعه سازان فرانسه در رنو پارس
حدود ۷۰ نماینده از ۴۰ شرکت عضو انجمن قطعه سازان فرانسوی (FIEV) به زودی در تهران مهمان شرکت رنو پارس خواهند بود. مدیران و مهندسان شرکت رنوپارس در این همایش یک روزه فرصتهای همکاری با FEIV را برای افزایش داخلی سازی در ایران، کمک و مشاوره فنی از سوی قطعه سازان فرانسوی به قطعه سازان ایرانی، انتقال تکنولوژی و سرمایه گذاری در قالب قراردادهای مشارکتی (جوینت ونچر) با سازندگان داخلی بررسی خواهند کرد.
رنو پیشتر نیز در برقراری تماس میان قطعه سازان فرانسوی و ایرانی گام هایی برداشته است. تاسیس شرکت مشترک فورسیا (Faurecia) با گروه آذین خودرو برای تولید صندلی های رنو و همچنین شرکت مشترک بوزال (Bosal) و فومن پارس برای تولید سیستم اگزوز خودروهای رنو در همین راستا صورت گرفته است.
اریک لگراند، معاون خرید رنو در ایران این خصوص گفت: "رنو برای بازارهای استراتژیک خود از جمله ایران، برنامه افزایش داخلی سازی تا %80 را در دستور کار خود دارد. هم اکنون میزان داخلی سازی خودروهای تندر، ساندرو و تندرپیکاپ به ترتیب 40 ،60و 32درصد است. اما میزان داخلی سازی همه خودروهای تولیدی رنو در ایران، در نهایت به 80درصد خواهد رسید. برای تحقق این امر، در تلاش هستیم پل ارتباطی میان قطعه سازان ایرانی و قطعه سازان جهانی عضو در پنل رنو باشیم."
وی افزود: "هدف ما ارتقا سطح تکنولوژی، کیفیت و رقابت پذیری قطعات ساخت ایران است. در همایش پیش رو فرصتها و امکانات موجود برای رسیدن به این اهداف را بررسی خواهیم کرد."

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/21
اگه اینکار بشه واقعا عالی مخصوصا انتقال دانش فنی و تجهیزات ساخت قطعات رو .ولی متاسفانه انقدر از دوستان خودرو ساز بدقولی و نا مدیریتی دیدن مردم که اعتمادی مخصوصا در بخش خودروسازی ندارن مردم بجای اعتماد زایی اعتماد زدایی میکنن دوستان .همیشه برام جای سوال و تعجب بود .چطور امکانش هست چه جور خودرو سازا وجدانشون و خودشون با این قضیه کنار میان که این محصولات بدون ایمنی رو به من و شما بفروشن باقیمت گزاف آخه چرا باید جون یک هم وطن بی ارزش براشون جلوه کنه که کمیت و تیراژ کار مهم باشه نه کیفت و ایمنی .آخه اقایون مدیر اقایون مدبر.منم ایرانیم همه هموطنیم همه تویه کشور زندگی میکنیم تا کی میخواید با جون مردم بازی کنید.
کاش روزی برسه دیگه خودروی بی کیفیت نباشه
دیگه پراید و ۴۰۵ ... نباشه