موضوعات داغ

رونمایی ناگهانی آئودی A5 کوپه در نمایشگاه کانادا

عکس مطلب اول
آخر هفته کانادایی‌ها در حالی که کوچک‌تر از هفته خودرویی مونتری کالیفرنیا است، علاوه بر داشتن اتومبیل‌های مختلف، چیزهای دیگری از جمله غذا، نوشیدنی و چیزهای مرتبط با هنر دست را در خود جای داده است. اما در این مراسم نه چندان بزرگ که کمتر رسانه‌ای به آن می‌پردازد، اتفاقی بسیار بزرگ رخ داده است که حتی خود کانادایی‌ها را هم شگفت زده کرده است.
در حالی که نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 را ماه آینده در پیش داریم و پیش از این در ماه گذشته هفته خودرویی مونتری کالیفرنیا را پشت سرگذاشته‌ایم، اما با این حال کمپانی خودروسازی آئودی با استفاده از فضای تقریبا بی رقیب، ونکوور بریتیش کلمیبا را به نمایشگاه بین المللی پاریس ترجیح داده و برای اولین بار اقدام به رونمایی از نسخه کاملا جدید آئودی A5 کوپه کرده است تا هم رسانه‌ها و هم کانادایی‌ها را در بهت فرو برده باشد.
کوپه کاملا جدید آئودی A5، طبق گفته شرکت سازنده بر روی پلتفرم آئودی A4 سدان توسعه پیدا کرده است، اما در مقایسه با خودرویی که قرار است جایگزین آن شود حدود 60 کیلوگرم وزن سبک‌تر دارد، در صورتی هم فضای داخل کابین برای سرنشینان بیشتر شده، هم بدنه‌ای عضلانی‌تر از قبل دارد و هم دو محور محرک جلو و عقب آن با فاصله‌ای بیشتر نسبت به یکدیگر در زیر شاسی نصب شده‌اند.
باتوجه به رسمی بودن نمایش این ماشین، نکته جالب معرفی آن عدم ارائه اطلاعات کافی در مورد مشخصات فنی خودروست که به نظر می‌رسد آئودی برای نمایشگاه بین المللی پاریس هم دندان تیز کرده است و ارائه این اطلاعات را به نمایشگاه پاریس 2016 موکول کرده است تا در آنجا هم برگ برنده‌ای داشته باشد. هرچند با دقت بر روی جلوپنجره مشبک این خودرو می‌توان بهره‌گیری آن از سیستم چهارچرخ محرک "کواترو" را تایید کرد.

آئودی A5 کوپه جدید

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/26
جنسيس هيوندا و بقيه محصولاتش خوب كپي ميكنن از اين شركتاي بيچاره اروپايي
اينو ببنين، توصير جنسيس رو هم ببنيد!!!