موضوعات داغ

قدرت 188 اسب بخاری برای محصول اقتصادی نیسان

عکس مطلب اول
درست یک روز پس از معرفی نسخه فیس لیفت نیسان روگ، این گروه خودروسازی در جریان نمایشگاه بین المللی میامی 2016 از نیسان "سنترا RS توربو" هم رونمایی کرد.
نسخه جدید نیسان سنترا RS توربو مجبور به استفاده از پیشرانه‌ای چهار سیلندر توربوشارژر و همچنین برخی پیشرفت‌های خارجی شده است که به ادعای نیسان، یک سطح کاملا جدید و سرگرم کننده را برای یک رانندگی لذت بخش فراهم آورده است.
در کالبد شکافی این ماشین، اول از همه به پیشرانه‌ای 1.6 لیتری تزریق مستقیم (DIG) خواهیم رسید که با پرخوران‌های جدید (توربوشارژر) بر روی آن، می‌تواند به حداکثر نیرویی 188 اسب بخاری و گشتاوری 240 نیوتن متری دست پیدا کند که در مقایسه با موتور استاندارد 1.8 لیتری نیسان سنترا، به ترتیب افزایش 50 درصدی برای قدرت و همچنین افزایش 41 درصدی برای گشتاور را تجربه کرده است.
اگر در حال انجام محاسبات ریاضی برای بدست آوردن عدد دقیق درصدها هستید، همینجا برایتان می‌گوییم که قدرت موتور 64 اسب بخار بیشتر شده و گشتاور موتور هم به مقدار 70 نیوتن متر افزایش پیدا کرده است. برای انتقال نیروی موتور هم یا از جعبه دنده اتوماتیک CVT و یا از جعبه دنده 6 سرعته دستی استفاده خواهد شد.
در این مدل علاوه بر قدرت، عناصر طراحی داخلی و خارجی هم پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند که به صورت یک مجموعه بر روی چهار عدد رینگ اسپرت 17 اینچی آلیاژ آلومینیومی سوار شده‌اند. برخی از ویژگی‌های این ماشین هم شامل ترمزهای دیسکی بزرگ‌تر جلو، پروژکتورهای جدید، اسپویلر عقب، تریم‌های داخلی ورزشی، صندلی‌های چرمی، سانروف شیشه‌ای، صفحه نمایشگر 5.8 اینچی لمسی مجهز به آندروید اوتو و اپل کارپلی، سیستم نظارت بر نقاط کور و همچنین شامل سیستم هشدار تراکم ترافیک در عقب می‌شود.

نیسان سنترا توربو


نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/24
محصول اقتصادی اونارو ببین , محصول اقتصادی مارو هم ببین , چقدر فاصله ...
1395/6/24
بهترین ماشین ژاپنی نیسان هست.هیچ ایرادی بهش وارد نیست،طراحی عالی امکانات خوب کیفیت بالا.
امتحانش رو هم توی ایران پس داده. حالا که پارس خودرو با رنو مذاکره می کنه چرا رفیق قبلیش رو نمیاره؟
باور کنید نیسان و مزدا بیاد بازار هم کره خراب میشه هم تویوتا.(البته تویوتا نسبت به اسمش بازاری هم نداره و هوندا که رسمن مرخص)
1395/6/25
اولا با اینکه نیسان خودروهای خوبی میسازه موافقم اما نیسان هم یه زمانی با مشکل روبرو شد و شرکت رنو سهامش رو خرید اما تویوتا شرکتی هست که برند لکسوس رو به اختیار گرفت و الان دو تا برند لکسوس و تویوتا یه یازار قدرتمند دارن
و حتی قدیمی ترین ماشین های تویوتا هم مثل لندکروز سری 70 تو کشور استرالیا محبوبیت زیادی دارن
هوندا یه برند عالی هست که بیشتر روی ماشین های کم استهلاک کم مصرف و ارزان کار میکنه مثلا خودرویی مثل crv که از جهات مختلف یه خودروی suv عالی محسوب میشه و بازار کشورهای زیادی رو تحت تاثیر قرار داره و یا سیویک

اما میرسیم به نیسان که از دهه 1980 به صورت گسترده ای روی خودروهاش کار کرد تا امروز به یه برند خوب تبدیل شده اما با بحران هایی هم روبه رو شد و تونست از این بحران ها خارج بشه با رنو همکار شده و رنو کپچر ایرانخودرو هم یکی از این همکاری ها هست چون رنو تکنولوژی ساخت موتور های توربو شارژ نداشت از کارخانه نیسان موتور کپچر رو قرض گرفت
کره ای ها با قیمت اقتصادی و امکانات فراوان محبوبیت پیدا کردند اما در بخش کیفیت شاسی و ایمنی و هندلینگ باز هم حرف زیادی برای گفتن پیش ژاپنی ها ندارن و در تست های جهانی با مشکلاتی برخورد کردند مثلا الانترا بار ها در مورد ایمنی شاسی مورد بازنگری قرار گرفت
1395/6/25
كمال جان، مطمئنى خوابگردى يا خواب حرفى ندارى؟؟؟ 😂😂
بازار تويوتا خراب ميشه، هوندا هم مرخصصص؟!!!!!!! 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
1395/6/26
عزیزان اگه میگم هوندا مرخص هست معنیش این نیست که برند مرخصی هست. شما ببینید قیمت گذاری عجیب و نمایندگی در حد یک دکون توی ایران باعث شده شما هفته به هفته هوندا نبینی.
در مورد تویوتا و لکسوس تا زمانی که پارس خودرو ماکسیما مونتاژ می کرد هم کمری گرند و هم نسل بعدش با وجود وارداتی بودن رقابت رو باخته بودن.از طرفی ما تجربه لکسوس رو داریم اما تجربه اینفینیتی رو نداریم تا بتونیم مقایسه کنیم.
هر کشوری بازار مخصوص خودش رو داره.به شما قول میدم اگه نیسان و مزدا به صورت قبل توسط خودرو سازها داخلی بیاد به شدت توازن فروش در بازار تغییر کنه. اما اگه یک نمایندگی در حد دکون مثل نمایندگی سوبارو هوندا ولو بیاره اونها هم همین عاقبت رو دارن.
1395/6/25
نیسان از اون برنداس که ماشین الکی نمیده بیرون و خوب کار میکنه روشون مخصوصا این مدل که اهمیت زیادی مخصوصا برای بازار آمریکا داره .