موضوعات داغ

گردهمایی خودروهای کلاسیک و تیونینگ در کرمان برگزار شد

عکس مطلب اول
جمعه گذشته 19 شهریورماه بود که در کرمان و در پیست کارتینگ مسجد صاحب الزمان، خودروهای تیونینگ و کلاسیک کرمان دور هم آمدند و گردهمایی بزرگی را ترتیب دادند. در این گردهمایی که حدود ساعت 10 صبح شروع شد بیش از 84 خودروی کلاسیک و یا تیونینگ جمع شده بودند که تعداد قابل توجهی می باشد و گفته می شود ظرفیت این گردهمایی می توانست حتی بیش از این تعداد نیز باشد.
در این مراسم انواع خودروهای ژاپنی، آمریکایی و آلمانی در قسمت کلاسیک ها حضور داشتند و چندین مدل تویوتاهای کرونا به چشم می خورد که با وجود عمر زیادی که از آنها گذشته بود، در شرایط بسیار خوبی نگهداری شده بودند. همچنین در بین آنها یک دستگاه تویوتا لندکروزر FJ55 حضور داشت که تنها در ژاپن تولید می شد و مربوط به دهه های 60 و 70 میلادی است.
در گوشه ای دیگر از این مراسم یک دستگاه تویوتا سلیکا سفید رنگ حضور داشت که البته کمی از نظر ظاهری تغییر کرده بود اما کماکان جذاب و خوش استیل بود و نظر بسیاری را به سوی خود جلب کرده بود.
اما شاید یکی از شاخص ترین خودروهایی که در این مراسم حضور داشت، یک پیکان زرد رنگ کروک بود(!) که با ارتفاع صفر(!) به این مراسم آمده بود و نه تنها رنگ این خودروی نوستالژیک، بلکه کروک بودن آن توانسته بود نظر هر رهگذری را به آن جلب کند.

پیکان کروک در گردهمایی کرمان

شاید بتوان در مورد تک تک خودروهایی که در این مراسم حضور داشتند مقاله ای مفصل و جداگانه نوشت که شاید در این صفحه نگنجد و شما را به دیدن عکس هایی از این گردهمایی پرشور در کرمان جلب می کنیم. در خاتمه باید از همکاری صمیمانه جناب آقای امیررضا کریمی جهت همکاری با سایت خودروبانک برای پوشش این مراسم تشکر می کنیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/21
سورن و 206 چی میگن اون وسط
1395/6/21
چه جالب نمیدوستم کد پلاک 45 واسه کرمانه

راستی چرا دیگه نمایشگاهایی که میزارن خبری از سیستم صوتی نیست یه مدت مد بود طرف فقط ساب میبست به ماشین و شاسیش رو میاورد پایین بعد میومد نمایشگاه اصل ماشین بازی به نظرم به سیستم صوتیه والا به خدا شما یدونه پراید داشته باش یدونه ساب و یه 6975 بنداز کنارش خودش در حد لامبورگینی رکاب خورش میره بالا خخخخخخخخخخ چه کنیم باید با همینا عشق و حال کنیم دیگه نیست دستمون لامبو میرسه واسه اون میگما..
1395/6/21
کره ای وچینی با اصالت و کلاسیک نداریم یعنی ؟ :))
1395/6/22
آقا واس ما خاطراتی زنده کردین...دمتون گرم
1395/7/15
عشق است وكارينا