موضوعات داغ

اصلاحیه خبر مربوط به فراخوان سانگ یانگ تیوولی

عکس مطلب اول
دیروز طی خبری در سایت خودروبانک اعلام کردیم که چندین خودروی کره ای از جمله هیوندای گرنجور یا توسان را به دلیل مشکلات مختلفی فراخوان داده شده اند. در این لیست اعلام کرده بودیم که خودروی سانگ یانگ تیوولی نیز در این فراخوان قرار دارد و مشکلی که باعث شده بود تیوولی فراخوان شود، در سیستم سوخت رسانی بوده و احتمال نشت سوخت در این بخش وجود دارد.
پیرو این خبر، شرکت رامک خودرو اعلام کرد که این مشکل تنها مربوط به خودروهای دیزلی تیوولی است و شامل مدل های وارد شده به ایران نمی شود. در حقیقت این فراخوان مربوط به بیش از 14 هزار سانگ یانگ تیوولی می شود اما تمامی این مدل ها مربوط به موتورهای دیزلی تیوولی هستند و مدل های وارد شده به ایران مشکلی بابت سیستم سوخت رسانی ندارند و احتیاجی به بازدید آن ها نیست.
در این راستا باید از شرکت رامک خودرو تشکر کرد که در مقابل خبر فراخوان منتشر شده واکنش نشان داد و برخلاف اکثر شرکت ها که در مقابل فراخوان ها تنها سکوت می کنند(!) این شرکت متعهدانه با انتشار اطلاعیه ای نگرانی های دارندگان تیوولی را در مورد این خبر پایان داد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/24
اگه نیاز به فراخان بود اینم مثل بقیه سکوت میکرد چون به ضررش میشد ... چون دیزلی بود و مربوط به محصولات داخل ایران نیست اطلاع رسانیشو کرد که وظیفشم هست اطلاع رسانی کنه ! تشکر کردن داره ؟!
1395/6/24
اینقدر خودرو بانک از تیوولی تعریف و تمجید کرد که خود سانگ یانگ تو سایتش از خودروبانک تشکر کرده بود
خودشون تعجب کرده بودن که خودرو بانک این ماشین را اینقدر گنده کرده بود
خودروبانک بهت برنخوره ها ، ارادت خاص خدمت جناب آل طاها دارم ولی درمورد تیوولی خیلی دوآتشه هستید
خدای ناکرده اگه کسی فکر کنه واقعا رامک خودرو و تیوولی کارشون درسته و تو دامشون بیفته احساس مسوولیت نمیکنید؟
1395/6/25
به مغزت خطور کرده که شاید واقعا تیوولی ماشین خوبیه تو رنج قیمتیش؟ یا نکنه اکثریت مطلق خریدارانش و سایت های انگلیسی که رضایت دارن از ماشین رو هم رامک خودرو خریده؟

از حرف مفت احساس مسئولیت نمی کنی مسعود جان؟
1395/6/24
با سلام خدمت همه ی دوستان عزیز . من حدود دو هفته یه دستگاه تیوولی خریدم و چراغ ایربگ خودروی من روشن شده . بردم نمایندگی بهم گفتن یه قطعه به نام مدول ایربگ خراب شده و ما قطعه نداریم تعویض کنیم . سوالی که من دارم اینه اگر من با این خودرو تصادف کنم و اسیبی به سرنشینان خودرو برسه چه کسی پاسخگوئه ؟؟ رامک خودرو فقط داره سو استفاده میکنه . موقع تحویل کلی پول گرفتن از ما بابت چیزهایی که باید بالاجبار داخل ماشین بود ولی اونا جدا گانه با مشتری حساب میکنن . مثل زاپاس حتی پراید هم زاپاس داره اما ماشین ما نداره . هیچکسی هم جواب نمیده. فقط میگن پول بده حرف نزن. لطفا این نظرو حذف نکنید اگر منصف هستید.