موضوعات داغ

مجموعه ای از آفرودهای ناموفق + فیلم

عکس مطلب اول
قطعاً با یک خودروی چهارچرخ متحرک مجهز به آفرود رفتن کاری بسیار هیجان آور است اما شاید این کار در کنار خود خطراتی دارد که باید به آنها توجه کنید. هیچ وقت به تنهایی به آفرود نروید و حتی اگر مجهزترین خودروها و تجهیزات را نیز داشته باشید، ولی باز هم گذر از مسیرهای ناهموار و صعب العبور، احتیاج به راهنمایی و هنر افراد با تجربه دارد.
البته اگر خاطرتان باشد مدتی پیش یک فیلم دیگر در سایت خودروبانک قرار داده بودیم که در آن فیلمی از آفرودهای ناموفق را برای شما قرار داده بودیم و اتفاقات ناگواری در آن برای بعضی خودروها پیش می آمد (مشاهده سری اول فیلم آفرود ناموفق). اما حال فیلم دیگری از سری فیلم های ناموفق آفرودی برای شما قرار دادیم و اگر به آنها دقت کنید، متوجه می شوید که بعضی از آنها مسیرهای بسیار ساده ای هستند که با خودروهای بسیار معروف و مجهز سعی در گذر از آنها است اما باز هم با اشتباهی کوچک تبدیل به حادثه ای ناگوار می شود. پس در آفرود مراقب باشید!

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/26
بهتره اسمش رو بزاریم مجموعه افرود های ناموفق جیپ، با توجه به مجموعه فنربندی نرم و بازی زیاد کمک ها کاملا حادثه ها قابل پیش بینی بود البته استفاده از رول کیج قوی در اتاق سلامت راننده رو تامین می کنه.