موضوعات داغ

اقدامی بسیار عجیب از جرمی کلارکسون

عکس مطلب اول
همراه با یک زندگی حرفه‌ای طولانی در رسانه خودرو، جرمی کلارکسون دارای یک مجموعه خاص از مهارت‌های رانندگی و مجری‌گریست که در طول عمر خود به دست آورده است، ولی گویا این مجری محبوب و سرشناس بر اثر یک اقدام بسیار عجیب زده، به تازگی با همسایگان خود به مشکل برخورده است.
باوجود اینکه جرمی کلارکسون در سطح جهانی هواداران بسیار زیادی دارد، ولی رفتارهای آن تاکنون منجر به آزار و اذیت خیلی از مردم شده است، تاجایی که حتی همسایگان آن در کاتسولدز (یک منطقه در انگلستان) از رفتارهای وی به ستوه آمده‌اند و اعتراض خود را به جرمی کلارکسون وارد کرده‌اند.
شاید فکر کنید که دلیل نارضایتی همسایگان جرمی کلارکسون سرعت بالای تردد در خیابان کنار خانه باشد، ولی در اصل دلیلی که موجب شده همسایگان جرمی کلارکسون با آن درگیری فیزیکی هم داشته باشند، منفجر کردن خانه‌اش است که تا چندین ساعت همسایگان را مشغول خود کرده است.
البته ناگفته نماند که جرمی کلارکسون برای تخریب خانه‌اش مجوز گرفته و یک روز قبل از منفجر کردن خانه هم به همسایگان اطلاع داده است، ولی تعیین نکردن روش و زمان دقیق تخریب خانه باعث شده تا همسایگان جرمی کلارکسون توأم با استرس و پریشانی، با وی درگیر شوند.
طبق اظهارات رسانه‌ها، جرمی کلارکسون خانه جدید خود را با 6 اتاق خواب، 5 حمام، فضایی برای 5 اتومبیل، سینما در زیرزمین و اتاق‌های بزرگ پذیرایی در یک مزرعه شخصی بنا نهاده است تا چند صباحی از محیط شهری به دور باشد.
پیش از این هم در سال 2013 میلادی جرمی کلارکسون تنها پس از یکسال زندگی در خانه جدیدش، اقدام به تخریب و پاره کردن خانه چوبی خود کرده بود. ولی حالا با تغییر سناریو تخریب، آخرین خانه خود را منفجر کرده است که برخی‌ها دلیل آن را درخواست برنامه گرند تور می‌نامند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/29
نگارنده محترم توجه داشته باشند كه ما خانه را پاره نميكنيم بلكه تخريب ميكنيم واژه tearing apart در اينجا بمعنيه تخريب براي نوسازي ميباشد نه پاره كردن!
1395/6/29
But he is still my favourite presenter
1395/6/29
جرمي كلا يك تخته اش كمه!!!
1395/9/1
در قسمت اول برنامه گرند تور جرمي يك شرط بندي با جيمز مي و ريچارد هموند مي كنه كه ميگه اگه باختم اجازه ميدم خونه ام رو خراب كنين كه احتمالا به همين دليل بوده!