موضوعات داغ

وقتی مامان بزرگ می خواهد دریفت کند! + فیلم

عکس مطلب اول
اگر بخواهید چیزی در مورد دهه 40 یا 50 میلادی بدانید به نظرتان چه باید کرد؟ یقینا اولین راه برای شناخت این دوره می‌تواند پیدا کردن اشخاصی باشد که در این بازه زمانی زندگی کرده است. حال اگر بخواهیم بدانیم رانندگی در آن زمان چطور بوده است چه؟!.
در قالب فیلمی که تیم خودروبانک برای شما خوانندگان در انتهای مطلب آماده کرده است، خواهید دید که دو راننده جوان به همراه پدربزرگ و مادربزرگ خود به رانندگی با یک دستگاه فورد فوکوس RS می‌پردازند. ولی مهم تر از رانندگی، دریفت زدن بزرگسال‌ها با این خودروی هاچ بک آمریکایی است که بسیار دیدنی و جالب خواهد بود. البته اگر شما هم قصد چنین کاری را دارید و ماشینتان برایتان آنچنان مهم نیست، می‌توانید به یک پیست خلوت بروید که حداقل ماشینتان براثر ضربه به موانع خراب نشود.
به هرحال، ماشینی که به دستان پیرمرد و پیرزن‌های فیلم سپرده شده است، هاچ بک 350 اسب بخاری فورد فوکوس RS است که حتی اگر رانندگانی بزرگسال داشته باشد، با اشاره به پدال گاز می‌تواند یک دریفت لذت بخش برایتان به ارمغان بیاورد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/6/29
این ها در برابر برخی از رانندگان مسن ایران سوسک هم نیستن!!!شخصا چندبار دیدم افرادی رو که با سمندو پراید و... از چپ و راست سبقت می گیرن و زیگزاگی می رن بعد سرشونو دیدم همه موها سفید و سن زیاد!!!