موضوعات داغ

سانگ یانگ LIV-2، لوکس و زیبای کره‌ای

عکس مطلب اول
سانگ یانگ موتورز کره جنوبی از ابتدا تا کنون، همچون کمپانی خودروسازی لندروور و یا کمپانی خودروسازی جیپ تنها به تولید و عرضه محصولات شاسی بلند پرداخته است، حال این اواخر هم با پیروی از سنت دیرینه خود که از اوایل سال 1954 میلادی آغاز و دنبال شده است، پیش نمایشی گرافیکی از شاسی بلند جدید خود رونمایی کرده تا در نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 به رونمایی از آن بپردازد.
شاسی بلند مفهومی سانگ یانگ در حال حاضر با نام LIV-2 شناخته می‌شود و براساس ادعای شرکت سازنده، طرحی نزدیک به تولید با الگوبرداری از طراحی شاسی بلند Y400 است که مقرر شده سال آینده میلادی نسخه نهایی و آماده تولید آن رونمایی و سپس با نامی جدید به خط تولید اضافه شود.

توضیحات

باتوجه به اینکه شرکت سازنده تصاویر مذکور را به عنوان پیش نمایش منتشر کرده است، به همین دلیل نمی‌توان انتظار اطلاعات دقیق فنی را داشت، اما در کنار آن اندک اشاره‌ای به پیشرانه‌های مورد استفاده بر روی شاسی بلند جدید سانگ یانگ شده که شامل موتوری 2 لیتری بنزینی GDI مجهز به توربوشارژر و همچنین پیشرانه‌ای 2.2 لیتری دیزلی یورو 6 می‌شود که فعلا به صورت موقت در نظر گرفته شده‌اند.
علاوه بر این‌ها، سانگ یانگ موتور کره جنوبی به طور رسمی تایید کرده که شاسی بلند جدیدش به عنوان خودرویی لوکس به بازار عرضه خواهد شد. بویژه اینکه تجهیزات و فن آوری‌های نوین صنعت خودروسازی هم بر روی آن استفاده شده است که بخشی از آن می‌تواند پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید اوتو، پردازنده اتصال به اینترنت 4G LTE، وای فای و... باشد. با نگاهی به داخل کابین هم می‌توان چهار صندلی اصلی بزرگسال و همچنین یک صفحه نمایشگر جداگانه را برای سرنشینان عقب مشاهده کرد که سطح بالای لاکچری این ماشین را نشان می‌دهد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/1
((سانگ یانگ موتورز کره جنوبی از ابتدا تا کنون، همچون کمپانی خودروسازی لندروور و یا کمپانی خودروسازی جیپ تنها به تولید و عرضه محصولات شاسی بلند پرداخته است))!!!!! چرا اینقدر اطلاعات سطحی دارین، پس سانگ یانگ چیرمن چیه؟ نکنه از نظرتون شاسی بلند حساب میشه!! تازه خوبه وارد ایرانم شده بود
1395/7/1
شما که دانشمندی، به غیر از چیرمن میشه یک سدان سانگ یانگ رو بگی!!!!!!!
1395/7/1
جلو پنجره اش بسیار شبیه لیفان 820 طراحی شده. لیفان 820 هم خیلی شبیه فورد فیوژن زده.
طراحی ها دارن به هم میل میکنن